افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

عملیات انتقال خط لوله آب در مناطق آبی اردبیل/کتگی به پایان رسید – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 412894
عملیات انتقال خط لوله آب در مناطق آبی اردبیل/کتگی به پایان رسید – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

مسعود خیریه وی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اتمام جابجایی لوله های خط انتقال آب شرب به دلیل عملیات عمرانی اظهار داشت: با توجه به عملیات عمرانی و تداخل پروژه پل میدان بسیج شهرداری اردبیل، جابجایی آب شرب نصب لوله های خطوط انتقال در برخی نقاط این شهر ضروری است. وی با […]

مسعود خیریه وی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اتمام جابجایی لوله های خط انتقال آب شرب به دلیل عملیات عمرانی اظهار داشت: با توجه به عملیات عمرانی و تداخل پروژه پل میدان بسیج شهرداری اردبیل، جابجایی آب شرب نصب لوله های خطوط انتقال در برخی نقاط این شهر ضروری است.

وی با بیان اینکه این جابجایی خطوط لوله شامل شهرک های کارشناسان فاز 3 شهرک نادری است، گفت: آتاماشینساحلی و فرمانداری می شود، افزود: آب این مناطق قطع شد و تا یک ساعت آینده وصل می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل با اشاره به اهمیت این پروژه خاطرنشان کرد: هدف اصلی این عملیات بهبود زیرساخت های تامین آب و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی در آینده است.

خیریه وی خاطرنشان کرد: تیم های فنی و مهندسی ما تلاش کردند تا با تلاش شبانه روزی و تخصصی این عملیات را با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن به پایان برسانند.

وی همچنین به مشکلات و چالش های پیش رو در این عملیات اشاره کرد و گفت: این پروژه مستلزم هماهنگی و همکاری با نهادها و سازمان های مختلف بود و تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا این عملیات بدون وقفه و با حداقل مشکلات اجرایی شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل نیز با تشکر از همراهی و همکاری مردم و اهالی شهرستان های یاد شده ادامه داد: از مردم می خواهیم در طول اجرای عملیات با ما همکاری کرده و از بروز هرگونه مشکل و نارضایتی جلوگیری کنند.

خیریه وی خاطرنشان کرد: این پروژه جابجایی خط لوله به عنوان یکی از مهم ترین پروژه های عمرانی و زیربنایی شهر اردبیل در حال اجراست و پیش بینی می شود با تکمیل آن مشکلات مربوط به تامین آب در این مناطق به طور کامل برطرف شود از خدمات بهتری بهره مند خواهند شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412894

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.