افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 15 October , 2024
0

عملیات اشدود نشان دهنده توانایی مقاومت در برابر ضربه دشمن است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 397758
عملیات اشدود نشان دهنده توانایی مقاومت در برابر ضربه دشمن است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، جنبش جهاد اسلامی فلسطین علیه عملیات امروز ضد صهیونیستی در شهرک صهیونیست نشین بیانیه ای صادر کرد.اشدوداو واکنش نشان داد. جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این بیانیه اعلام کرد: عملیات شجاعانه و فقط اشدود واکنشی طبیعی به جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مال ما محکم و پایدار […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، جنبش جهاد اسلامی فلسطین علیه عملیات امروز ضد صهیونیستی در شهرک صهیونیست نشین بیانیه ای صادر کرد.اشدوداو واکنش نشان داد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این بیانیه اعلام کرد: عملیات شجاعانه و فقط اشدود واکنشی طبیعی به جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مال ما محکم و پایدار است.

در این بیانیه آمده است: عملیات قهرمانانه اشدود و عملیات قبل و به طوری که در بطن رژیم دشمن، آمادگی همیشگی مقاومت و توانایی آن را نشان می دهد موضوع ضربات دردناک برای این رژیم.

جبهه مردمی آزادی فلسطین در بیانیه ای دیگر ضمن استقبال از این عملیات ضد صهیونیستی اعلام کرد: انتخاب محل عملیات منوط به شهر اشدود یک عمل فقط و نشان دهنده توانایی مقاومت در برنامه ریزی، اجرا و حمله به سرویس های امنیتی اسرائیل است.

گفتنی است کمی پیشتر پس از تیراندازی های متعدد در شهرک صهیونیستی اشدود رسانه های صهیونیستی در اراضی اشغالی از کشته شدن یک نظامی صهیونیست و زخمی شدن پنج نظامی دیگر در این حادثه خبر دادند.

در ادامه منابع رسانه ای اعلام کردند که مجری این عملیات ضدصهیونیستی یکی از اهالی بوده است. جبالیا در شمال نوار غزه بود. این ضربه بزرگی به رژیم صهیونیستی است و سوالات زیادی را به وجود می آورد. به طور خاص نحوه ورود این جنگنده فلسطینی به اراضی اشغالی باعث جلب توجه محافل صهیونیستی شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=397758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.