افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

عملیات ارتش یمن در دریای سرخ ادامه دارد

  • کد خبر : 187574
عملیات ارتش یمن در دریای سرخ ادامه دارد

به گزارش بازار، سید عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن با ادعای شکست رژیم صهیونیستی در اهداف خود در جنگ با غزه، اظهار داشت: ما شاهد ثبات و رشادت بی نظیر مقاومت و مردم فلسطین در جنگ هستیم. نوار غزه وی افزود: در طول تاریخ درگیری اعراب و اسرائیل، هیچ ارتش یا همه ارتش های عربی […]

به گزارش بازار، سید عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن با ادعای شکست رژیم صهیونیستی در اهداف خود در جنگ با غزه، اظهار داشت: ما شاهد ثبات و رشادت بی نظیر مقاومت و مردم فلسطین در جنگ هستیم. نوار غزه

وی افزود: در طول تاریخ درگیری اعراب و اسرائیل، هیچ ارتش یا همه ارتش های عربی با هم نتوانسته اند به اندازه مجاهدین در نوار غزه پایدار باشند.

سید عبدالملک الحوثی افزود: هزاران نظامی رژیم صهیونیستی در نوار غزه کشته و زخمی شده اند و صهیونیست ها نتوانسته اند مسئله فلسطین را از بین ببرند. علاوه بر این، صهیونیست ها متحمل خسارات مالی و اقتصادی زیادی شده اند.

رهبر انصارالله یمن گفت: دشمن صهیونیستی در اهداف اعلام شده خود در تهاجم به نوار غزه و درهم شکستن روحیه مردم و مقاومت شکست خورده است.

وی ادامه داد: این جنایت و این حملات با موضع گیری بی نظیر مردم غزه همراه بود و تاکنون تلفات ارتش اسرائیل در جنگ هزاران کشته و مجروح بوده است. این رژیم علاوه بر خسارات جانی، خسارات مالی زیادی را متحمل شده است و با رنج مردم غزه، درد اسرائیلی ها نیز بسیار بیشتر است.

رهبر انصارالله یمن با بیان اینکه همه سازمان های بین المللی شاهد حوادث غزه هستند اما اقدامی نمی کنند، تصریح کرد: مسلمانان در قبال غزه مسئولیت بزرگی دارند و از مقاومت مردم آن حمایت می کنند و اگر مسلمانان از فلسطین حمایت کردند معادله نبرد کاملاً تغییر می کرد.

وی خاطرنشان کرد: تصمیمات آمریکا و غرب با هدف توقف کشتار غزه نیست و تنها دلیل تداوم این جنایات موضع آمریکاست.

سید عبدالملک الحوثی همچنین گفت: آمریکایی ها با اعزام افسران خود برای شرکت در جنگ و تأثیر مستقیم بر گرسنگی مردم غزه، نقش مستقیمی در نبرد دارند. افزایش تنش علیه یمن هزینه اقتصادی بالایی برای آمریکایی ها خواهد داشت و منجر به گسترش درگیری ها خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: آمریکایی ها معادله عادلانه حل مشکل دریای سرخ را نپذیرفتند که با ورود غذا و دارو به غزه پایان یافت.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: مسئولیت مقابله با این قیام و جنایات آمریکا و حمایت از مسئله فلسطین بر عهده امت اسلامی است. جایگاه ملت یمن برگرفته از وظیفه انسانی، اخلاقی و دینی ما و مبتنی بر هویت دینی ما است.

وی گفت: درگیری های دریای سرخ نبردی برای حمایت از ملت فلسطین در برابر جنایات آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی است.

وی ادامه داد: نتیجه عملیات ما 200 حمله پهپادی و 50 حمله موشکی بالستیک بود. از ابتدای عملیات ما، 4 کشتی و 874 کشتی بدون مشکل از دریای سرخ عبور کرده اند و همه می دانند که هیچ کدام مورد حمله قرار نگرفته اند، اما آمریکا مدعی است که امنیت دریایی در خطر است.

رهبر انصارالله گفت: آمریکایی ها می خواهند جنایات خود علیه یمن را تحت عنوان حمایت از کشتیرانی بین المللی مطرح کنند در حالی که اقدامات آنها تهدیدی جدی برای کشتیرانی تلقی می شود، اما با وجود تصویر سیاه آمریکا در رسانه ها شاهد هستیم. بیداری جهانی به مسئله فلسطین

سید عبدالملک الحوثی افزود: ما تنها به کشتی هایی حمله می کنیم که با اسرائیل در تماس هستند تا برای مردم غزه غذا بیاورند. علیرغم تجاوزات و حملات به یمن، ایالات متحده و انگلیس فقط عقب نشینی کرده و نتوانسته اند حمله به کشتی ها را متوقف کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=187574

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.