افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

عملکرد کامل سیستم های دسترسی به زمین و دریا تأیید شد.

  • کد خبر : 175641
عملکرد کامل سیستم های دسترسی به زمین و دریا تأیید شد.

به گزارش بازار، سعید خرسندی، مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی توسعه دریامحور از سوی مقام معظم رهبری، گفت: استفاده از فناوری در توسعه کشور. اقتصاد دریا محور یکی از مهمترین جنبه های این سیاست است. ارتباط برقرار می کند و نقش بخش […]

به گزارش بازار، سعید خرسندی، مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی توسعه دریامحور از سوی مقام معظم رهبری، گفت: استفاده از فناوری در توسعه کشور. اقتصاد دریا محور یکی از مهمترین جنبه های این سیاست است. ارتباط برقرار می کند و نقش بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایجاد زیرساخت های لازم برای توسعه فعالیت های مرتبط بسیار موثر و مهم است.

خرسندی جایگاه این حوزه را در ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مشتریان، پیشبرد اهداف و فعالیت های سازمان بنادر و دریانوردی و در زنجیره تداوم کسب و کار و با توجه به حساسیت های اجرایی و امنیتی دخیل، حیاتی دانست. به عنوان تراکم و فراوانی برنامه ها و پروژه ها، برنامه ریزی فعالیت ها در این زمینه را موضوعی پیچیده، مهم و دقیق توصیف کرد.

وی بیان کرد: نشست های تخصصی حوزه فاوا با هدف هم اندیشی و ارتقای سطح هماهنگی و افزایش اثربخشی اقدامات این حوزه و بررسی طرح ها، پروژه ها، اولویت بندی آنها و ساماندهی اعتبارات طرح ها و پروژه ها، هر ساله برگزار می شود. در نیمه اول و دوم سال با حضور فاوا، مدیران ستادی و حوزه بنادر و کارشناسان مربوطه آموزش می بینند و دومین نشست امسال نظارت بر پیشرفت برنامه های 1402 و برنامه ریزی و بودجه 1403 است. برنامه ها به مدت 2 روز در بندر چاباهار.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی، عملیاتی شدن کامل سامانه‌های ورود زمینی و دریایی، مدیریت ترافیک ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای و اندازه‌گیری و تحلیل خطوط اصلی فاوا را از مهمترین موضوعات مورد بحث در این نشست عنوان کرد. شاخص های عملکرد و شرح اقدامات امنیتی. فاوا در راستای اطلاعیه اخیر سازمان بالادستی (افتا، پدافند غیر عامل و …) در تشریح طرح تداوم کسب و کار (BCP-DRP) و گزارش عملکرد بودجه 1402 گفت و ابراز امیدواری کرد که در 1403 بخش مهمی از عناصر حیاتی نرم افزار مرتبط با کسب و کار سازمان تهیه، به روز رسانی، بازنویسی و عملکرد آن بهینه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=175641

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.