افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

عملکرد پرسپولیس فوق العاده بود/ انتقاد از مهاجمان زود است – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 370299
عملکرد پرسپولیس فوق العاده بود/ انتقاد از مهاجمان زود است – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته اول مرحله گروهی لیگ برتر آسیا دوشنبه شب به مصاف تیم الاهلی عربستان رفت و اگرچه در بیشترین دقایق بازی برتری مقابل حریف خود را به نمایش گذاشت. بازی، بازی، در نهایت با یک گل شکست خوردند. وی در اولین مرحله از فصل جدید رقابت […]

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته اول مرحله گروهی لیگ برتر آسیا دوشنبه شب به مصاف تیم الاهلی عربستان رفت و اگرچه در بیشترین دقایق بازی برتری مقابل حریف خود را به نمایش گذاشت. بازی، بازی، در نهایت با یک گل شکست خوردند. وی در اولین مرحله از فصل جدید رقابت های آسیایی نتوانست زمین را ترک کند.

علیرضا نورمحمدی کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره عملکرد پرسپولیس در این دیدار گفت: پرسپولیس بازی فوق العاده ای انجام داد و بعد از گلی که دریافت کرد، بازی کاملا در اختیار این تیم بود. پرسپولیس در حالی توانست این عملکرد خوب را ارائه دهد که این دیدار در زمین الاهلی و مقابل همه ستاره های این تیم در حال برگزاری بود. به نظر من بازیکنان این تیم از گلی که پرسپولیس دریافت کرد شگفت زده شدند و پرسپولیس حق داشت حداقل با یک تساوی زمین را ترک کند.

وی در خصوص انتقادات از دو مهاجم پرسپولیس (علی علیپور و عیسی آل کثیر) افزود: در گذشته بازیکنانی مانند علیپور از جمله بازیکنانی بودند که به راحتی توپ ها را به گل تبدیل می کردند و عیسی آل کثیر نیز نشان داده که او هست. بازیکن بسیار خوبی است آنها دارند گل می زنند و نباید عملکرد خوب این مهاجمان را به دلیل کم بازی بودن زیر سوال ببریم.

این کارشناس فوتبال افزود: پرسپولیس در خط حمله ضعف دارد اما نباید از عملکرد خوب علیپور غافل شد. او به خوبی خود را در موقعیت گل قرار داد و مدافعان الاهلی را به دردسر انداخت. در مورد “لوکاس ژوائو” هم باید بگویم که الان نمی توان تشخیص داد که بازیکن خوبی است یا خیر. امیدوارم خیلی زود بتواند با دیگران سازگار شود.

نورمحمدی در پاسخ به سوالی درباره انتقاد از گاریدو به خاطر بازی نکردن با بازیکنانی مثل یاسین سلمانی، گفت: صحبت کردن خیلی راحت است و خیلی چیزها قابل انتقاد است اما ما در جایگاه سرمربی تیم نیستیم که تصمیم بگیریم بازی کنیم یا نه. یا نه بگذارید بازیکن تصمیم بگیرد. مطمئنا هیچکس بیشتر از مربی به فکر تیمش نیست. برای بازی یک بازیکن باید تمام نکات را در نظر گرفت تا بازیکن با آمادگی کامل وارد زمین شود. بدون شک گاریدو بازیکنان پرسپولیس را به خوبی می شناسد و نباید چنین انتقاداتی به سرمربی جدید این تیم وارد شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370299

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.