افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

عملکرد میلاد محمدی در دو هفته ابتدایی سوپرلیگ ترکیه – اخبار قرمز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 334428
عملکرد میلاد محمدی در دو هفته ابتدایی سوپرلیگ ترکیه – اخبار قرمز – پرسپولیس نیوز

تیم جدید فوتبال پرسپولیس در دو هفته ابتدایی سوپرلیگ ترکیه در یازدهم ابتدایی حضور داشت و به طور کامل بازی کرد. محمدی که عضو تیم آدنادمیر اسپور ترکیه بود در دو هفته ابتدایی سوپرلیگ در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و 90 دقیقه بازی کرد اما آدنادمیر در هر دو دیدار نتیجه را به حریف […]

تیم جدید فوتبال پرسپولیس در دو هفته ابتدایی سوپرلیگ ترکیه در یازدهم ابتدایی حضور داشت و به طور کامل بازی کرد.

محمدی که عضو تیم آدنادمیر اسپور ترکیه بود در دو هفته ابتدایی سوپرلیگ در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و 90 دقیقه بازی کرد اما آدنادمیر در هر دو دیدار نتیجه را به حریف واگذار کرد. آنها در این فصل بسیار تلخ بودند و اکنون در رده هجدهم جدول 19 تیم ترکیه ای قرار دارند.

محمدی و دوستانش هفته اول در آدنادمیر به مصاف فنرباغچه رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان ژوزه مورینیو به پایان رسید. محمدی در این بازی دو بار توپ حریف را قطع کرد و 5 تکل صحیح انجام داد و یک دریبل موفق را به ثبت رساند. او در 6 نبرد از 8 نبرد زمینی موفق بود و هر 3 نبرد هوایی او موفقیت آمیز بود. او 20 بار توپ را به هم تیمی هایش پاس داد که 15 بار درست بود. او در این مسابقه 45 بار توپ را لمس کرد و در ارسال سانترها و پاس های بلند هوایی ناکام ماند. به گزارش سایت «سوفااسکور»، او در این دیدار امتیاز 6.7 از 10 را به دست آورد و چهارمین بازیکن برتر تیمش بود.

«هیت مپ» میلاد محمدی در دیدار با فنرباغچه

تیم آدنادمیر اسپور در هفته دوم سوپرلیگ ترکیه به مصاف ریزه اسپور رفت و در این دیدار یاران محمدی با نتیجه 2 بر یک میزبان خود را شکست داد. محمدی در این بازی به طور کامل در سمت چپ خط دفاعی آدنادمیر به کار گرفته شد. او در این بازی 3 بار توپ را قطع کرد و دو تکل موفق را به ثبت رساند. او در 3 نبرد از 5 نبرد زمینی خود موفق بود و یکی از دو نبرد هوایی خود را از بازیکن حریف پیروز شد. محمدی در این بازی 12 بار توپ را از دست داد و مرتکب خطا شد.

او 59 لمس توپ داشت و 26 پاس از 32 پاسی که برای هم تیمی هایش فرستاد درست بود. در ادامه برخلاف بازی اول، او در این دیدار دو پاس کلیدی برای هم تیمی هایش ارسال کرد و 5 بار توپ را به سمت دروازه ریزه اسپور رد کرد که دو تای آن با موفقیت به دست بازیکنان آدنادمیر اسپور رسید. در کنار این موارد محمدی 3 پاس بلند داد که تنها یکی از آنها به بازیکن بومی رسید. او در این مسابقه امتیاز 6.7 از 10 را به دست آورد و به عنوان چهارمین بازیکن برتر تیمش شناخته شد.


«هیت مپ» میلاد محمدی در دیدار با ریزه اسپور

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)