افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
3

عملکرد عالی استقلال در «میزبانی»/پرسپولیس در «پارتی»! – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 129737
عملکرد عالی استقلال در «میزبانی»/پرسپولیس در «پارتی»!  – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، با گذشت 10 هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال، نیمی از تیم ها 10 بازی خود را به طور کامل انجام دادند و نیمی دیگر به دلیل حضور تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین حضور تیم امید در مسابقات مقدماتی المپیک هستند آنها 10 بازی دارند و […]

به گزارش خبرنگار مهر، با گذشت 10 هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال، نیمی از تیم ها 10 بازی خود را به طور کامل انجام دادند و نیمی دیگر به دلیل حضور تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین حضور تیم امید در مسابقات مقدماتی المپیک هستند آنها 10 بازی دارند و یکی دو بازی باقی مانده است که باید انجام دهند.

او اما آمار تیم های حاضر در این مسابقات را در بازی های خانگی و خارج از خانه مرور کرد. متر که در ادامه خواهید خواند.

ابتدا با بازدید از منزل شروع می کنیم. تیم فوتبال استقلال با 9 مسابقه و 22 امتیاز صدرنشین تاکنون در 5 مسابقه با کسب 100 درصد پیروزی رقیب خود را پذیرفته است که نشان از حساب ویژه جواد نکونام و شاگردانش دارد. آه تو او بازی های خود را در خانه باز کرده است هستند. بعد از استقلال، سپاهان اصفهان دومین تیم برتر لیگ برتر در بازی های خانگی است. رنگ زرد تحت پوشش اصفهانی در پنج بازی از هشت بازی خود در لیگ برتر میزبان حریفان خود بوده است. هستند و تنها مقابل ملوان بندرانزلی نتیجه را از دست دادند و 4 بازی را با پیروزی به پایان رساندند. هستند.

در رده سوم ملوان بندرانزلی قرار دارد که 10 مسابقه انجام داده است. مهدی تارتار و شاگردانش در 6 بازی از 10 بازی لیگ بیست و سوم مقابل حریفان خود در ورزشگاه سیروس واتیکان به میدان رفتند. هستند که 3 برد، 2 تساوی و 1 باخت را به ثبت رسانده و با 11 امتیاز از استقلال تهران و سپاهان اصفهان فاصله دارد. هستند.

در انتهای جدول بازی های خانگی به ترتیب تیم های هوادار، پیکان و شمس آذر قرار دارند. هستند. هوادار تاکنون پنج دیدار از حریفان خود را در تهران میزبانی کرده که دو دیدار با تساوی و سه باخت شاگردان فخری بوده است. هستند.

پیکان وضعیتی مشابه هواداران دارد و با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم در رده پانزدهم جدول بازی های خانگی قرار دارد. در انتهای این جدول شمس آذر قزوین قرار دارد. این تیم که اولین فصل حضور خود در لیگ برتر را پشت سر می گذارد، تاکنون 9 بازی انجام داده و تنها سه بازی را میزبانی کرده است که از این تعداد دو شکست و یک تساوی کسب کرده است.

ذوب آهن در صدر جدول رده بندی بازی های خارج از خانه قرار دارد

محمد ربیعی و شاگردانش از تیم ذوب آهن آمار بسیار خوبی را در بازی های خارج از خانه به ثبت رسانده اند. هستند. او از 10 بازی خود، 6 بازی خارج از خانه انجام داده است هستند و 4 برد و 2 تساوی به ثبت رساند هستند. بعد از ذوب آهن، شمس آذر قزوین در رده دوم این جدول قرار دارد. سعید دخی و شاگردانش که آمار خوبی در بازی های خانگی نداشتند، 6 بازی خارج از خانه انجام دادند هستند سه برد، دو تساوی و یک شکست حاصل این دیدارها بود.

تعبیر عالی استقلال در

تیم پرسپولیس در جایگاه سوم این جدول قرار دارد. سرخپوشان تهران 5 بازی از 9 بازی خود را خارج از خانه انجام داده است هستند و آمار سه برد، یک تساوی و یک باخت به ثبت رسیده و کمتر از ذوب آهن و شمس آذر است. هستند. تیم های استقلال تهران، سپاهان و ملوان که در دیدارهای خانگی جزو سه تیم برتر بودند به ترتیب در رده های هفتم، ششم و یازدهم این جدول قرار دارند. هستند.

فولاد، استقلال خوزستان و نساجی مازندران در انتهای جدول میهمان قرار دارند. هستند. فولاد سه بازی از چهار بازی خارج از خانه را باخته و یک برد داشته است. استقلال خوزستان در 5 بازی خارج از خانه 3 بازی باخته و دو بازی هم با تساوی به پایان رسیده است. نساجی مازندران در سه بازی خارج از خانه دو بازی باخته و یک بازی هم مساوی بوده است تا شاگردان رحمتی در انتهای این جدول قرار بگیرند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=129737

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.