افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

عملکرد شگفت‌انگیز شیائومی 15 در تست‌های بازی قبل از عرضه

  • کد خبر : 410033
عملکرد شگفت‌انگیز شیائومی 15 در تست‌های بازی قبل از عرضه

با نزدیک شدن به رونمایی رسمی از سری 15 شیائومی و با توجه به اینکه این گوشی ها به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 الیت مجهز خواهند شد، شیائومی قصد دارد حضوری پررنگ در دنیای بازی های موبایلی داشته باشد. به تازگی Digital Chat Station تست های اولیه عملکرد این سری را به اشتراک گذاشته است […]

با نزدیک شدن به رونمایی رسمی از سری 15 شیائومی و با توجه به اینکه این گوشی ها به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 الیت مجهز خواهند شد، شیائومی قصد دارد حضوری پررنگ در دنیای بازی های موبایلی داشته باشد. به تازگی Digital Chat Station تست های اولیه عملکرد این سری را به اشتراک گذاشته است که قدرت و قابلیت های سری 15 شیائومی را در بازی های مختلف نشان می دهد. با دی جی همراه باشید.

اولین گوشی های دارای تراشه Snapdragon 8 Elite

شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو اولین گوشی هایی هستند که با تراشه اسنپدراگون 8 الیت عرضه می شوند. این تراشه که از جدیدترین فناوری‌های کوالکام بهره می‌برد، نه تنها به بهبود عملکرد پردازشی کمک می‌کند، بلکه در بازی‌های سنگین نیز نتایج قابل توجهی از خود نشان می‌دهد.

در یکی از تست ها، گوشی شیائومی 15 توانست با بازی Genshin Impact در حداکثر تنظیمات، میانگین فریم ریت 59.9 فریم بر ثانیه را ثبت کند. جالب اینجاست که توان مصرفی تراشه در این بازی از 4 وات فراتر نرفته و دمای آن در بالاترین حالت به 39 درجه سانتیگراد رسیده است. این نشان می دهد که اسنپدراگون 8 الیت با مصرف انرژی کمتر و عملکرد بهتر نسبت به تراشه Dimension 9400 می تواند برنده این نسل از پردازنده های موبایل باشد.


بیشتر بخوانید:


نتایج تست Honor of Kings and Honkai: Star Rail

جدا از Genshin Impact، سری 15 شیائومی نیز در بازی Honor of Kings عملکرد چشمگیری داشت. در این بازی شیائومی 15 پرو توانست به طور میانگین 119.8 فریم بر ثانیه ثبت کند. توان مصرفی در این تست 3.65 وات و حداکثر دما به 37.9 درجه سانتیگراد رسید. این اعداد نشان می دهد که شیائومی 15 پرو می تواند عملکرد بالا را با مصرف بهینه انرژی و تولید حرارت کم در حین انجام بازی های سنگین ترکیب کند.

در تست بازی Honkai: Star Rail، شیائومی 15 توانست به طور متوسط ​​59.8 فریم در ثانیه با مصرف برق 4.53 وات و دمای متوسط ​​ثبت کند و ثابت کند که این گوشی به خوبی از پس بازی ها و گرافیک های جدید بر می آید.

تست 3D Mark Steel Nomad و امتیاز شگفت انگیز در Geekbench

علاوه بر بازی های مختلف، شیائومی 15 در تست Mark Steel Nomad 3D نیز مورد ارزیابی قرار گرفت و توانست امتیاز 2530 را با میانگین نرخ فریم 18.7 فریم بر ثانیه به دست آورد. این امتیاز حتی از نتایج آیفون 15 پرو نیز بالاتر است و نشان می دهد که سری 15 شیائومی حداقل از نظر پردازش گرافیکی توانایی رقابت با دستگاه های پیشرفته اپل را دارد.

شیائومی 15

در آزمایشی دیگر، شیائومی 15 موفق شد امتیاز 3180 را در حالت تک هسته ای و 10058 امتیاز را در حالت چند هسته ای در Geekbench کسب کند و قدرت پردازش و کارایی چشمگیر این گوشی را به نمایش بگذارد.

نتیجه گیری: شیائومی 15 رقیب جدی در دنیای بازی های موبایل است

تست های اولیه نشان می دهد که سری 15 شیائومی با تراشه اسنپدراگون 8 الیت عملکرد بسیار خوبی در بازی ها و تست های گرافیکی دارد و می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای گیمرها و دوستداران گوشی های قدرتمند باشد. این دستگاه ها با مصرف بهینه انرژی، دمای پایین و عملکرد عالی در بازی های سنگین، گزینه ای جذاب برای کسانی است که به دنبال تجربه ای بی نقص در دنیای بازی های موبایلی هستند.

سری 15 شیائومی با نتایج عالی در تست های بازی، نوید محصولی پیشرفته و قدرتمند را می دهد که بتواند انتظارات بالای کاربران را برآورده کند و به یکی از محبوب ترین و قابل اعتمادترین پرچمداران بازار تبدیل شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410033

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.