افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

عملکرد دختران پاراکواندو راضی کننده بود

  • کد خبر : 345258
عملکرد دختران پاراکواندو راضی کننده بود

آفتاب نیوز: سرمربی تیم ملی پاراکواندو بانوان ایران در پایان اولین روز از بازی های پارالمپیک 2024 پاریس درباره عملکرد شاگردانش گفت: کسب مدال نقره زهرا رحیمی را به مردم ایران تبریک می گویم و امیدوارم این مدال به دست بیاید. باعث می شود لبخند بزنی دختران ایرانی برای این مسابقات خیلی زحمت کشیدند و […]

آفتاب نیوز:

سرمربی تیم ملی پاراکواندو بانوان ایران در پایان اولین روز از بازی های پارالمپیک 2024 پاریس درباره عملکرد شاگردانش گفت: کسب مدال نقره زهرا رحیمی را به مردم ایران تبریک می گویم و امیدوارم این مدال به دست بیاید. باعث می شود لبخند بزنی دختران ایرانی برای این مسابقات خیلی زحمت کشیدند و خیلی های دیگر به آن کمک کردند. این دومین بازی پارالمپیک بود که پاراکواندو در آن حضور داشت و در مقایسه با بازی های پارالمپیک قبلی توکیو، سطح بسیار بالا و متفاوتی داشت.

وی افزود: دختران ما سخت بازی کردند. عبدالله پور در دور اول با پرو قهرمان دوره قبل پارالمپیک بازی کرد که دو بار او را شکست داده بود اما در این تجربه میدانی بزرگ حرف اول را می زند و حریف تجربه بیشتری داشت.

وی ادامه داد: زهرا رحیمی جوان ترین ورزشکار اعزامی ایران در پاریس بود که با مقام های دوم و چهارم جهان و قهرمان بازی های پاراآسیایی هانگژو مبارزه کرد و عملکرد فوق العاده ای داشت. در فینال حریف رحیمی بازیکن باتجربه ای بود و تجربه او به رحیمی کمک کرد. با این حال از کسب مدال خوشحالم و امیدوارم در مسابقات و بازی های پارالمپیک پیش رو دوباره آن را کسب کند.

کشاورز درباره افت پاراکندوکار ایران در آخرین بازی و مرحله پایانی گفت: بازیکنان ما جوان هستند و با پیشروی مسابقات به سمت فینال، جو اتاق سنگین شد و برای بازیکنان ما سخت شد. کسانی که تجربه کمتری دارند، آن را تحمل و مدیریت کنند. در مجموع از عملکرد تیم ایران راضی هستم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=345258

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.