افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
3

عمری: می خواستم با پرسپولیس معامله کنم/ درویش بی احترامی کرد و نظرم عوض شد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 181318
عمری: می خواستم با پرسپولیس معامله کنم/ درویش بی احترامی کرد و نظرم عوض شد – پرسپولیس نیوز

محمد عمری ستاره پرسپولیس از برخورد ضعیف مدیرعامل پرسپولیس می گوید. باشگاه پرسپولیس روز گذشته اعلام کرد برای ادامه همکاری با محمد عمری در فصل جاری به توافق رسیده است. اما غیبت این جوان پایتخت نشین در تمرین امروز چیزی بر خلاف اعلام را نشان می داد. پس از غیبت امروز، اعلام شد که محمد […]

محمد عمری ستاره پرسپولیس از برخورد ضعیف مدیرعامل پرسپولیس می گوید.

باشگاه پرسپولیس روز گذشته اعلام کرد برای ادامه همکاری با محمد عمری در فصل جاری به توافق رسیده است. اما غیبت این جوان پایتخت نشین در تمرین امروز چیزی بر خلاف اعلام را نشان می داد. پس از غیبت امروز، اعلام شد که محمد عمری زیر نظر کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است. در همین راستا بازیکن جوان قرمزها با ایران ورزشی گفت و گو کرد که بسیار ناراحت به نظر می رسید و عصبانیتش فوران کرد که در ادامه می خوانیم:

* چرا اخبار ضد و نقیض از شما زیاد است؟

ابتدا باید بگویم که برخلاف اخباری که در مورد من گفته می شد، تا سه شنبه شب که این موضوع منتشر شد، با پرسپولیس به توافق نرسیده بودم!

*اما در سایت باشگاه منتشر شده که با باشگاه به توافق کامل رسیده اید؟

نه، چنین استدلالی اصلا درست نیست، چون من سه شنبه رفتم تا در محیطی خوب و آرام با پرسپولیس صحبت کنم، اما در حالی که می شد با زبان نرم مشکل را حل کرد، با من رفتاری شد که واقعاً باعث شد. ناراحت شدم و تصمیمم عوض شد

مثلا چه اتفاقی افتاد که اینقدر عصبانی شدی؟

من با پدرم و برادرم به باشگاه رفتیم. پدر و برادرم پشت در نشستند، اما هنوز صدای مدیرعامل را می شنیدند که با صدای بلند با من صحبت می کرد. بعد از عدم توافق، مدیرعامل تیم به من گفت می خواهم نماز بخوانم و بعد به جلسه هیئت مدیره بروم!

*منظورت این بود که برخورد خوبی با تو نداشتند؟

بله، دقیقاً منظورم همین است. با چند نفر از هم تیمی هایم صحبت کرده بودم و گفتند در پرسپولیس بمان. به همین دلیل رفتم تا شرایط را ببینم اما وقتی مدیرعامل با من اینطور صحبت کرد دلیلی وجود نداشت که فکر کنم نماندم.

چرا با پدرتان به دیدار مدیرعامل نرفتید؟

به هر حال فکر کردم بهتر است من بروم و پدرم پشت در بماند، چون اگر جلوی پدرم به من این را می‌گفتند شاید باید جواب بدهم، اما چیزی نگفتم و ناراحت شدم. با پدر و برادرم رفتم

*با اسمار صحبت نکردی؟

چرا با اسمار صحبت کردم و او گفت می دانم پیشنهادی داری؟

* الان صحبت هایی را مطرح کرده اید که با سرمربی ملوان صحبت کرده اید و با رقم مالی خوبی با آنها به توافق رسیده اید؟

این اصلا درست نیست. با آقای تارتار هم صحبت نکردم ولی وقتی مجبورم باید برم خدمت سربازی، شاید سرلک هم الان 29 ساله مجبور به خدمت بشه.

*آخرین تصمیم خود را به ما بگویید. همچنین آیا در فوتبال ایران همیشه در آخرین لحظه همه چیز تغییر می کند؟

بحث بی احترامی که پیش می آید یک جوان را واقعاً ناراحت و ناامید می کند. من غریبه بودم که با من اینطور رفتار می شد. من همیشه پرسپولیس را دوست داشتم و خاطرات بسیار خوبی از پرسپولیس دارم، اما دوست دارم هواداران بدانند چه اتفاقی افتاده است. من را مجبور به رفتن کرد اما انشاالله در آینده دوباره به پرسپولیس برمی گردم و انشالله شرایط خوبی را با پرسپولیس تجربه خواهم کرد. هر بازیکن و هر مربی کوچکتر از پرسپولیس است و این نام پرسپولیس است که از هر موضوعی مهمتر است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=181318

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.