افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

علی لاریجانی: شهادت سنور تاوان آمریکا را خواهد داد

  • کد خبر : 401342
علی لاریجانی: شهادت سنور تاوان آمریکا را خواهد داد

مشاور رهبری انقلاب گفت: رئیس جمهور آمریکا که می گوید ما به رژیم اسرائیل کمک کردیم محل شهید سنور را پیدا کند باید هزینه آن را بپردازد و بداند که این اقدام در آینده به آنها پرداخت خواهد کرد. به گزارش ایسنا، علی لاریجانی در گفت و گوی تلویزیونی درباره شهادت یحیی سنور، رئیس دفتر […]

مشاور رهبری انقلاب گفت: رئیس جمهور آمریکا که می گوید ما به رژیم اسرائیل کمک کردیم محل شهید سنور را پیدا کند باید هزینه آن را بپردازد و بداند که این اقدام در آینده به آنها پرداخت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی در گفت و گوی تلویزیونی درباره شهادت یحیی سنور، رئیس دفتر سیاسی حماس و نویسنده عملیات “طوفان الاقصی”، اظهار داشت: آمریکایی ها به ناحق خود را در حادثه غزه مقصر دانستند. و نقش فرمانده را بر عهده گرفت. برای آمریکا بسیار پرهزینه است و شاید دلیل آن این باشد که آمریکا هنوز درک درستی از مشکلات خاورمیانه ندارد. برخی غربی ها بیشتر مراقب هستند.

وی افزود: از آنجایی که اوضاع اسرائیل پیچیده بود، آمریکا فکر کرد باید مسئولیت را در دست بگیرد، اما این اقدام برای آنها هزینه دارد. در مورد خوشحالی شما از این که فکر می کنید تاریخ مقاومت تمام شده و حماس تمام شده است، باید گفت که اینطور نیست.

لاریجانی یادآور شد: پیش از این چندین بار رهبران و فرماندهان حماس کشته شدند، اما حماس ناپدید نشد و دوباره تشکیل خواهد شد. بنابراین خوشحالی آنها به دلیل ناتوانی آنها در درک مسائل منطقه است و این یکی از مشکلات امروز جهان است.

مشاور رهبری انقلاب افزود: تعداد زیادی از درگیری ها در منطقه به دلیل عدم دقت آمریکا در زمینه پیشینه، سنت ها و تاریخ تمدن جوامع مختلف منطقه است. البته افراد باهوشی هم وجود دارند اما نقشی در دولت ندارند.

وی گفت: آمریکا خود را به عنوان فرمانده عملیات نشان می دهد و بایدن گفت که ما در موضوع اطلاع رسانی کمک کردیم تا محل شهید سنور را پیدا کنیم پس هزینه آن را هم بپردازند. بنابراین معتقدم این اقدام در آینده برای آنها به ثمر خواهد رسید.

رئیس سابق صداوسیما با اشاره به انتشار تصاویری از آخرین لحظات زندگی شهید سنور ادامه داد: این تصاویر دروغ مکرر رژیم صهیونیستی را افشا می کرد که مدام القا می کرد که آقای سنور در زیرزمین ها پنهان شده و از گروگان ها مانند انسان هایشان استفاده می کند. موجودات زره پوش با این حال، او در شرایط عادی و در یک خانه مخروبه دوام آورده است.

وی تصریح کرد: شهادت یحیی سنور نشان داد که جنبش مقاومت یک حرکت عقیدتی است و تا پای جان مقاومت می کند. در جنگ هایی که در منطقه وجود دارد به جز جنگ هایی که در خاورمیانه وجود دارد و ریشه در افکار و مبارزات مذهبی دارد، بقیه یک مشت مزدور هستند که می جنگند. افراد در مناطق مختلفی که نمی خواهم نام ببرم استخدام و استخدام می شوند و برای مبارزه به آنها پول زیادی می دهند.

یکی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اما در مقاومت انسان با جان خود مبارزه می کند. تصاویری که رژیم صهیونیستی از شهادت یحیی سنور منتشر کرد نشان داد که آنها عاقل نیستند. این تصویر به شدت احساسات مسلمانان را تکان داد که نشان می داد شهید سنور تا آخرین لحظه به فکر ضربه زدن به اسرائیل و رژیم صهیونیستی بوده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401342

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.