افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

علی فروتن مدیر برنامه فیتی لند دیجیتون: فضای خالی برنامه های کودک در شبکه تلویزیونی داخلی به چشم می خورد.

  • کد خبر : 404403
علی فروتن مدیر برنامه فیتی لند دیجیتون: فضای خالی برنامه های کودک در شبکه تلویزیونی داخلی به چشم می خورد.

به گزارش رکنا، ساترا واقعا از تولید محتوای مناسب پشتیبانی می کند. تلاش ساترا این بود که پس از صدور مجوز سریال «فی تی لند» را تماشا کند. علی فروتن مدیر برنامه فیتی لند دیجیتون گفت وگویی انجام داده که در مجله «کد» ساترا منتشر شده است. هنرمندان عموماً به راحتی آسیب می بینند. علی […]

به گزارش رکنا، ساترا واقعا از تولید محتوای مناسب پشتیبانی می کند. تلاش ساترا این بود که پس از صدور مجوز سریال «فی تی لند» را تماشا کند. علی فروتن مدیر برنامه فیتی لند دیجیتون گفت وگویی انجام داده که در مجله «کد» ساترا منتشر شده است.

هنرمندان عموماً به راحتی آسیب می بینند.

علی فروتن مجری برنامه کودک که کارگردانی برنامه فی تی لند را بر عهده دارد، تاکید می کند که برخی از نمایش هایی که اکنون از تریبون ها پخش می شود، متاسفانه به کودکانی که در خانواده خود مشکل دارند، سیاه نمایی می آموزد و این درست نیست. فروتن می گوید: سترا باید سکوها را تشویق کند تا کارهای سالم و مناسب کودکان را بسازند و غذای خوب در اختیار این گروه قرار دهند.

به گزارش ایسنا، علی فروتن کارگردان «فی تی لند» و یکی از عموهای فیتیلایی در گفت وگویی درباره ساخت برنامه جدید «فی تی لند» که از شبکه سرگرمی های خانگی پخش می شود، نکاتی را مطرح کرد.

چالش هایی که با ساترا داشتید

ابتدا برای تهیه برنامه «فی تی لند» چه رایزنی و مذاکره ای با ساترا داشتید؟ وی خاطرنشان کرد: پلتفرم دیجیتون هماهنگی بسیار خوبی با ساترا داشت که همه مسائل بین طرفین برای اخذ مجوز به خوبی پیش رفت و من به شخصه خیلی از صحبت ها و جلساتی که صورت گرفت اطلاع نداشتم. عموماً ما هنرمندان به راحتی آسیب می بینیم و اتفاقاً دوستان سکو نمی خواستند ما برای برنامه ای که اجرا می کردیم در وضعیت نامناسبی قرار بگیریم و این می تواند تأثیر منفی روی پروژه بگذارد. موضوع این است که خودشان همه جلسات را با ساترا برگزار کردند و گفتند اگر موردی بود به من هم می گفتند و اتفاق خاصی نیفتاد. در مجموع، همه رویدادها به خوبی پیش رفت و تعامل وجود داشت و ساترا حمایت بیشتری داشت.

فروتن سپس به نکاتی که برای او به عنوان کارگردان مطرح شده اشاره کرد و توضیح داد: هیچ کدام موضوع مهمی نبود. چند نکته وجود داشت که به راحتی با یک حرکت یا انتشار مجدد رفع می شد.

وی پس از سخنان خود این سوال را مطرح کرد که آیا با سترا وارد چالش نشدید؟ او پاسخ داد: به نظر من دوستان در ساترا خیلی حمایت می کنند. تلاش او این بود که سریال Fi T Land را خوب جلوه دهد. هنرمند نباید اذیت شود و مشکلی نداشته باشد، اما اگر مشکلی وجود دارد باید به راحتی حل شود.

نگاه مثبت به سریال های «عفی تهران» و «در فره شب»

در پاسخ به این کارگردان، به عنوان یک هنرمند و برنامه نویس که سال هاست برای کودکان و نوجوانان فعالیت می کنید، به نظر شما چقدر لازم است والدین کار کودک یا نوجوان را از کار بزرگسال جدا کنند و آیا کمتر این کار را انجام می دهند. بنابراین؟ به فرزندانتان اجازه می دهید آثاری را که برای بزرگسالان در نظر گرفته شده است تماشا کنند؟ وی تصریح کرد: این یک معضل اجتماعی است و قطعا والدین باید به آن رسیدگی کنند. مایلم در اینجا به تعدادی از کارهای دوستانی که موفق هم بوده اند اشاره کنم. اثری مثل سریال «آفه تهران» به فیلمنامه پیمان معادی اثری بی نهایت زیبا و قوی است. یا سریال «در آخر شب» یک درام روانی کامل بود و همه چیز خوب بود، از بازی گرفته تا محتوا. این سریال ها شخصیت های کودکانه هم دارند اما این آثار برای کودکان است نه کودکان و به دلیل کمبود غذا برای خانواده این سریال ها را با فرزندان خود تماشا می کنند. به نظر من این سریال ها که رویکردی کاملا روانی دارند و سازندگان آنها دید بسیار غافلگیرکننده ای در تولید داشتند، برای کودکان و نوجوانان مناسب نیستند و فقط والدین باید این آثار را تماشا کنند. باید حواستان باشد که داستان این سریال ها برای کودکان نیست، درباره کودکان است. این مجموعه ها به موضوعاتی مانند طلاق می پردازند که بسیار مهم است.

فروتن در پایان سخنان خود تاکید کرد: در این سریال ها هم می بینیم که بچه های این خانواده ها دچار مشکل می شوند مثلاً پرخاشگر هستند یا … والدین باید این مشکلات را ببینند و فکر کنند که اگر آنها چه برخوردی داشته باشند. کودک رنج می برد از این دچار مشکل نشوید و اجازه ندهید فرزندتان این را ببیند. بعد به این فکر می کند که مثلاً اگر پدر و مادرش از هم جدا شده اند، یکی را انتخاب کند یا آیفون 14 بخرد و باج گیری را یاد بگیرد. اینها واقعیت زندگی روزمره ماست، اما دلیلی وجود ندارد که کودک این بحران ها را ببیند. جایی مانند دیجیتون سعی در تولید غذای تخصصی برای کودکان و نوجوانان دارد و این بسیار مهم است.

ساترا پلتفرم هایی را برای خلق آثار کودکان تشویق خواهد کرد

مجری پیشکسوت برنامه کودک همچنین در مورد اینکه چقدر به بسترهای تخصصی یا کار اختصاصی برای کودکان نیاز است، گفت. وی تصریح کرد: در حوزه کودکان کار مشکلی وجود دارد که تبلیغات این نوع آثار یا معرفی این محصولات است. سوال من این است که آیا کار کودک آنقدر می آید و می رود که سازمان ها بخواهند از آن حمایت کنند؟ مثلا شهرداری بگوید 50 بیلبورد بین بیلبوردهای مخصوص فرزندانم می گذارم. چگونه است که آنها همچنان کرک و محتوای خوراکی مضر را تبلیغ می کنند؟ اختصاص بیلبورد برای تئاتر و سینما و سریال های کودک بدون در نظر گرفتن هزینه مادر.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به این موضوع پاسخ داد که اتحادیه های خود با چه چالش هایی روبرو هستند و سترا چگونه می تواند در این زمینه کمک کند؟ وی خاطرنشان کرد: فضای خالی برنامه های کودک در شبکه تلویزیونی داخلی محسوس است. من معتقدم افراد با نفوذی در ساترا هستند و از شما می خواهم که از این تأثیر برای کودکان استفاده کنید. ساترا باید به یک پلتفرمی بگوید که اگر دو سال دیگر سریال کودک نسازید دیگر مجوز ندارید. از جهاتی این پلتفرم برای ایجاد کار کودک تشویق می شود.

علی فورتون در پایان گفت: مشکل من نیست بلکه تولید کار کودک هستم. به این ترتیب آثار مختلفی برای کودکان تولید می شود و دوستان، همکاران و اتحادیه های من کار می کنند. تولید آثار با مردم. کودکان و نوجوانان مهم است. پلتفرم ها باید بخشی از تولیدات خود را به کودکان اختصاص دهند. از طرفی ساترا می تواند از آثار کودک در تریبون ها حمایت کند و از تلویزیون بخواهد که آن ها را تبلیغ کند که می تواند برای آثار کودک نیز مفید باشد.

«Fee T Land» با عموهای ویکس از سری برنامه هایی است که مدتی پیش برای دریافت مجوز پخش از پلتفرم دیجیتون اقدام کرده بود و اکنون فصل اول این برنامه به سرپرستی علی روی پلتفرم دیجیتون منتشر شده است. . میوه ای.

“Fee T Land” نسخه جدید برنامه Mecha در روزهای جمعه در رختخواب است نمایش خانگی با حضور علی فورتون و حمید گلی.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404403

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.