افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

علی عسگری: الدیل را نباید دست کم گرفت/ کمبود مهاجمان گلزن در دیدار با النصر محسوس بود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 141100
علی عسگری: الدیل را نباید دست کم گرفت/ کمبود مهاجمان گلزن در دیدار با النصر محسوس بود – پرسپولیس نیوز

بازیکن سابق تیم فوتبال گفت: اگر مدیریت باشگاه و کادر فنی تیم فوتبال دچار مشکل شوند قطعا تیم متضرر می شود. حمید علی عسگری در گفت وگو با میزان، درباره دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نصر عربستان در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس در دیدار مقابل نصر و حتی قبل از آن […]

بازیکن سابق تیم فوتبال گفت: اگر مدیریت باشگاه و کادر فنی تیم فوتبال دچار مشکل شوند قطعا تیم متضرر می شود.

حمید علی عسگری در گفت وگو با میزان، درباره دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نصر عربستان در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس در دیدار مقابل نصر و حتی قبل از آن نشان داد تیم قدرتمندی است. تیم 10 نفره نصر. ، خوب بازی می کرد و می دانست. بهترین راه استفاده از نقاط ضعف حریف است. اگرچه النصر دقایق زیادی را با یک هم تیمی کمتر بازی کرد اما نتیجه خوبی برای پرسپولیس در عربستان بود. النصر بازیکنان خارجی خوبی در ترکیب خود داشت و تیم بزرگی است.

وی در خصوص دیدار پرسپولیس و الدیل در ورزشگاه آزادی افزود: بازی مقابل الدیل اصلا آسان نخواهد بود و نباید این تیم را دست کم گرفت زیرا شانسی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی ندارد. لیگ قهرمانان آسیا». این تیم نسبت به بازی خارج از خانه مقابل پرسپولیس تغییر مربی داده و بازیکنان قدرتمندی دارد. مطمئنا هواداران پرسپولیس باید از هر نظر از تیم خود حمایت کنند.

*دود اختلاف هیئت و کادرفنی از چشمان باشگاه می رود

این کارشناس فوتبال درباره عدم حضور ششدانگ مهاجم در تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس امسال با مشکلات زیادی مواجه بوده و در برخی خطوط نتوانسته بازیکنان مناسبی را جذب کند. یکی از بزرگترین کاستی های این تیم نداشتن مهاجم گلزن با تجربه است که در بازی با نصر بیشتر نمایان شد.

علی عسگر در پاسخ به این سوال که آیا اختلافات اخیر مدیرعامل و سرمربی روی عملکرد پرسپولیس تاثیرگذار بوده است، یادآور شد: یک سری اتفاقات در باشگاه در حال رخ دادن است که درست نیست و هماهنگی و انسجام تیم را به هم می زند. مدیریت باشگاه و کادر فنی تیم فوتبال و در نهایت این تیم متضرر می شود و خواهد بود. قطعا برای موفقیت همه اعضای باشگاه باید با هم همکاری کنند و کارها را با کمک دیگران انجام دهند. مطمئناً اگر مدیریت و کادر فنی با هم اختلاف داشته باشند و جا باشد، تیم عصبانی می شود و دود آن به چشم باشگاه می رود.

* باشگاه در جریمه بازیکنان تصمیم درستی نگرفت

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص جریمه بازیکنان و کادرفنی بعد از شکست مقابل سپاهان گفت: مدیریت باشگاه پرسپولیس با جریمه 10 درصدی بازیکنان اشتباه کرد اما تیم در شرایطی است که بازیکنان و مربیان باید مورد حمایت قرار گیرند، ما نباید به هیچ وجه جنبه مالی جریمه را در نظر بگیریم، بلکه باید این موضوع را از نظر شخصیتی در نظر بگیریم، وقتی تیم جریمه می شود، باشگاه سعی می کند بازیکنان و مربیان را مقصر بداند. عدم نتیجه در برخی مسابقات بازی های سخت لیگ و رقابت های مهم آسیایی در انتظار پرسپولیس است، این باشگاه تصمیم درستی نگرفت.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)