افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

علی عسگری: اتفاقات دربی را نباید سهل انگاری کرد/ پیشنهادهای مالی سپاهان رقابتی نیست – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 161002
علی عسگری: اتفاقات دربی را نباید سهل انگاری کرد/ پیشنهادهای مالی سپاهان رقابتی نیست – پرسپولیس نیوز

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران پرسپولیس باید بیشتر فکر کنند، اتفاقات را منطقی ببینند و نسبت به اتفاقاتی که در پرسپولیس رخ می دهد آگاه شوند. حمیدرضا علی عسگر در گفت وگو با میزان، درباره دیدار هفته چهاردهم پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین اظهار داشت: شرایط پرسپولیس امسال خیلی بد شده است، قطعا […]

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران پرسپولیس باید بیشتر فکر کنند، اتفاقات را منطقی ببینند و نسبت به اتفاقاتی که در پرسپولیس رخ می دهد آگاه شوند.

حمیدرضا علی عسگر در گفت وگو با میزان، درباره دیدار هفته چهاردهم پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین اظهار داشت: شرایط پرسپولیس امسال خیلی بد شده است، قطعا این بازی برای پرسپولیس بازی آسانی نخواهد بود، چرا که این تیم در حال حاضر در شرایط حاد و سخت از طرفی فرم شمس آذر بسیار خوب است و می تواند چالشی برای پرسپولیس در این دیدار باشد. همه بچه ها باید تمام تمرکز و 100% توان خود را در این برخورد حساس بگذارند تا کار برای آنها راحتتر پیش برود.

وی در خصوص انتقادات فراوان به عملکرد یحیی گل محمدی در این فصل گفت: هر مربی کارنامه و رزومه ای دارد و شایستگی خود را ثابت کرده است. فشاری که به گل محمدی وارد می کنند فنی نیست. این مربی که برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیده و برای باشگاه جایگاه و افتخار به ارمغان آورده است، هجمه هایی علیه او و تیمش داشته است که موجی غیرورزشی و غیرورزشی است. از نظر ورزشی گل محمدی طرفدار ندارد، کسانی که این موج را به وجود آورده اند خوششان نمی آید که گل محمدی در پرسپولیس حضور داشته باشد.

*در دربی اتفاقاتی افتاد که نباید به راحتی از کنار آن گذشت

این کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می تواند قهرمان لیگ برتر شود، افزود: پرسپولیس که در سال های گذشته قهرمانی های زیادی را کسب کرده بود، امسال وضعیت متفاوتی دارد.

این پیشکسوت فوتبال با یادآوری عملکرد ضعیف داور دربی خاطرنشان کرد: اتفاقی در دربی افتاد که نباید به آن اهمیت داد. از سیستم VAR در فوتبال برای کاهش درصد خطاهای داور استفاده می شد، اگرچه کمک داور ویدیویی در دربی سعی کرد از خطای داور جلوگیری کند اما در دربی از VAR استفاده نشد. در ابتدای بازی شهاب زاهدی یک خطا دریافت کرد و حتی پس از بررسی داور اخطار نداد و یک پنالتی قطعی به سود پرسپولیس نگرفت.

* پرسپولیس توان مالی برای رقابت با سپاهان را ندارد

علی عسگر در خصوص مشکلات مالی امسال پرسپولیس گفت: این فصل از نظر مالی شرایط اصلا برای پرسپولیس مساعد نبود و با مشکلات مالی زیادی مواجه شد. در زمینه جذب بازیکن، پیشنهاد مالی که باشگاه سپاهان به بازیکنان سایر تیم ها ارائه می کند بیش از توان مالی پرسپولیس است و نمی تواند در این زمینه با سپاهان رقابت کند. علاوه بر این، پرسپولیس یک مهاجم خارجی هم به خدمت گرفته است و جذب این بازیکن به نظر سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نبوده است، زیرا در فوتبال ایران اتفاقاتی می افتد که در کشورهای دیگر دنیا بسیار خنده دار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هواداران واقعی پرسپولیس باید بیشتر فکر کنند، اتفاقات را منطقی ببینند و نسبت به اتفاقاتی که در پرسپولیس می افتد آگاه شوند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)