افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

علی خسروی: از تهدید به کشتن هواداران فلان تیم نمی ترسم/ خواستند شیتیل بدهند، ما آنها را از دفتر بیرون کردیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 273553
علی خسروی: از تهدید به کشتن هواداران فلان تیم نمی ترسم/ خواستند شیتیل بدهند، ما آنها را از دفتر بیرون کردیم – پرسپولیس نیوز

یکی از اعضای کمیته داوران فوتبال گفت: عده ای می خواستند داوران را بخرند اما آنها را از اتاق خود بیرون کردیم و حالا که جلوی آنها هستیم تهدید به کشتن شما کردند! علی خسروی در حاشیه مراسم تشییع حسین خوش خوان و تهدیدهایی که در فضای مجازی علیه وی و خانواده اش شده است، […]

یکی از اعضای کمیته داوران فوتبال گفت: عده ای می خواستند داوران را بخرند اما آنها را از اتاق خود بیرون کردیم و حالا که جلوی آنها هستیم تهدید به کشتن شما کردند!

علی خسروی در حاشیه مراسم تشییع حسین خوش خوان و تهدیدهایی که در فضای مجازی علیه وی و خانواده اش شده است، گفت: در فضای مجازی مرا تهدید کردند که در مراسم تشییع حسین خوشخوان مرا بکشند زیرا نشان دادم قضات جیب بر نیستند. ما جیب بر نیستیم برگه ای را که خواسته اند نمی گیریم و آنها را از دفتر بیرون نمی کنیم و همه می دانند کی هستند.

وی در واکنش به این ماجرا گفت: ما برای همه دعای سلامتی می کردیم اما در کمال ناباوری هواداران یک تیم به من توهین کردند و همه می دانند کدام تیم است. من از داوران به خاطر تهمت هایی که به داوران زده بودند دفاع کردم و گفتم حقوق می گیرند اما الان در فضای مجازی مورد حمله قرار گرفتم. اگر مشکلی بود برای ناموسش بود. هیچکس حق توهین و تهمت به جامعه داوری را ندارد. نمی دانم چرا جامعه فوتبال ظالم و فحاشی شده است. من شکایت کرده ام و همه باید کمک کنند تا این محیط از بین برود.

عضو هیئت منصفه افزود: آنها تهدید کردند که امروز در تشییع جنازه شرکت خواهند کرد و مرا خواهند کشت! تا نشان دهیم داوران ما باج گیر نیستند. آنها نزد من آمدند و می خواستند باج بدهند، اما من آنها را از دفترم بیرون کردم. اگر کمیته اخلاق بخواهد، حتماً اسناد داریم. آنها می خواستند کمیته داوران را بخرند، اما ما آنها را بیرون کردیم. این اتفاقات افتاده و همه می دانند. من یکی از اعضای کمیته داوران هستم و چرا وقتی گفتم کسی توجه نکرد؟ داوران از این موضوع ناراحت هستند. همه به هم تهمت می زنند و زیبا نیست. نجات را در فوتبال آوردی و پول های بی شماری آوردی که بلد نیستی خرج کنی، سعی کردی داور بخری اما نشد.

و افزود: کمیته اخلاق و انضباطی ما را دوست دارد. دوربین هایی در دفتر وجود دارد تا بفهمند چه کسانی برای خرید اعضای کمیته منصفه آمده اند، اما ما آنها را بیرون کردیم. همه می دانند که چرا وقتی من آن را گفتم، هیچکس آن را جدی نگرفت. من خودم جزو کمیته داوران هستم و گاهی در برگزاری مسابقات استقلال و پرسپولیس شرکت می کنم. وقتی گفتم هیچ کس حرفم را باور نکرد. رادیو گفت، 23 برنامه پخش کرد، چرا آن موقع کسی نیامد، باید می گذاشتند اتفاق وحشتناکی بیفتد؟ حتی مسئولان مربوطه، فدراسیون و حتی قلعه نویی را فرستادم اما هیچکس اقدامی نکرد.

خسروی در پاسخ به این سوال که چقدر به این موضوع امیدوار هستند، تصریح کرد: تا الان خیلی امید نداشتم. آنها باید خیلی سریعتر و قاطعتر عمل کنند. کسانی که خود و خانواده هایشان متهم شدند، الان خیلی ناراحت هستند، اگر متهم نشدند، اما اگر متهم نشدند، سریعتر به کارشان برگردند. الان همه دارند به دیگران تهمت می زنند. به گزارشگر، مجری، مربی، مربی و… تهمت می زنند. تنها چیزی که برایشان باقی می ماند این است که به پاکبان از شهرداری تهمت بزنند و بگویند 50 یا 100 تومبی که به او می دهند، گند است. آقای شیتیل را به فوتبال بیاورید که آنقدر پول ناگفته گرفت که آمد خرج کرد و نتوانست داور ما را بخرد. ممکن است چند نفر باشند، آنها را اعلام کنید، اینقدر در فضای مجازی تهدید نکنید. من الان هستم، بچه شهرستان جنوب هستم و من را با این چیزها نترسان.

خسروی در پایان افزود: داوران ما در فوتبال از بقیه تمیزتر هستند، کمتر از دیگران می گیرند و بیشتر از دیگران کار می کنند. نام کسی را که به او بد کرده اید نام ببرید. در حقوق کیفری ابتدا رشوه دهنده (رشوه دهنده) و سپس رشوه گیرنده دستگیر می شود. به طرفداران خود نگویید اینقدر به ما فحش بدهند. من خیلی فحش دادم، 90000 بار فحش دادم و چیزی نگرفتم. در این مراسم مرا تهدید به قتل کردند. منتظر بودم من حتی محافظ هم ندارم. یکی می خواهد مرا به نام خدا بکشد، من منتظرم ببینم چه کسی می خواهد مرا بکشد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)