افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 16 September , 2024
0

علی خرمدل به مدال طلا رسید/ کرم پور و یوسفی برنز گرفتند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 355164
علی خرمدل به مدال طلا رسید/ کرم پور و یوسفی برنز گرفتند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت های پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان روزهای 26 و 26 شهریور در شهر پونته ودرا اسپانیا برگزار شد. در پایان رقابت های پنج وزن نخست، علی خرمدل در 65 کیلوگرم مدال طلا، علی کرم پور در 70 کیلوگرم و مهدی یوسفی در 79 کیلوگرم به […]

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت های پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان روزهای 26 و 26 شهریور در شهر پونته ودرا اسپانیا برگزار شد.

در پایان رقابت های پنج وزن نخست، علی خرمدل در 65 کیلوگرم مدال طلا، علی کرم پور در 70 کیلوگرم و مهدی یوسفی در 79 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند. میلاد ولی زاد در وزن 57 کیلوگرم و ابوالفضل بابالو در وزن 97 کیلوگرم نیز از دور رقابت ها کنار رفتند.

نتایج رزمندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم میلاد ولی زاده پس از خداحافظی در دور اول، در دور دوم با نتیجه 11 بر صفر بکر از سد ترکیه گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل هایکو گاسپاریان از ارمنستان با نتیجه 10 بر صفر مغلوب شد و با شکست این جنگنده مقابل حریف آمریکایی، ولی زاده از دور رقابت ها کنار رفت و هشتم شد.

در وزن 65 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، علی خرمدل در دور دوم با نتیجه 12 بر 11 عبدالله توپراک از ترکیه را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله آیخان عبدالآزاد از آذربایجان را با نتیجه 9 بر 6 شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. خرمدل در این مرحله با نتیجه 6 بر 4 از سد روسیه آدام آرخیف گذشت و راهی فینال شد. وی در دیدار پایانی با نتیجه 10 بر 2 ماکوتو هوسوکاوا از ژاپن را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 70 کیلوگرم علی کرم پور در دور نخست با نتیجه 15 بر 4 الکساندر گایدارلی مولداوی را شکست داد. وی در دور رفت 12 بر 2 جورجیوس یواکیمیدیس از یونان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله بوهدان اولینیک اوکراینی را 10 بر صفر شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. کرم پور در این مرحله مقابل ریویا یاماشیتا از ژاپن با نتیجه 13 بر 2 شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار با نتیجه 9 بر 4 مقابل گوگا اوتیناشویلی از گرجستان به برتری رسید و به مدال برنز دست یافت.

در وزن 79 کیلوگرم مهدی یوسفی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر مغلوب آلپ ارسلان بنگانجوف از ترکمنستان شد و با توجه به حضور حریف خود در دیدار فینال، یوسفی به گروه بازنده رفت. وی در این گروه با 10 امتیاز مقابل الکساندر مامروش اوکراینی پیروز شد. او در دور بعد 11 بر صفر دیمیتری لوکاشیوک از بلاروس را شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار 13 بر 2 آمیت از هند را شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

در وزن 97 کیلوگرم ابوالفضل بابالو پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 12 بر 1 رضابک آیتموخان قزاق را شکست داد و چون این مبارز به فینال راه یافت، بابالو در گروه بازنده ها قرار گرفت. سمت چپ وی در این گروه با نتیجه 4 بر 4 مغلوب نیکولاس کاراوانوس از یونان شد و با ضربه فنی از دور مسابقات کنار رفت و نهم شد.

در پایان روز نخست مسابقات، آمریکا با 90 امتیاز اول، ایران با 65 امتیاز دوم و تیم های ژاپن، قزاقستان و گرجستان با 45 امتیاز در رده های زیر قرار دارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=355164

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.