افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

علی جوادی اعلام کرد: پرسپولیس از هفته ششم به ورزشگاه تختی/ستاد لیگ برتر کمک می کند – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 348049
علی جوادی اعلام کرد: پرسپولیس از هفته ششم به ورزشگاه تختی/ستاد لیگ برتر کمک می کند – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران از کمک باشگاه پرسپولیس برای بازسازی ورزشگاه تختی خبر داد و گفت: این مبلغ کمتر از 5 میلیارد تومان است و استقلال هنوز به تعهدات خود عمل نکرده است. علی جوادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به تعهدات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای […]

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران از کمک باشگاه پرسپولیس برای بازسازی ورزشگاه تختی خبر داد و گفت: این مبلغ کمتر از 5 میلیارد تومان است و استقلال هنوز به تعهدات خود عمل نکرده است.

علی جوادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به تعهدات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای تکمیل بازسازی ورزشگاه تختی، این دو باشگاه موظف شدند هر کدام حدود 17.5 میلیارد تومبه پرداخت کنند که باشگاه پرسپولیس کمتر از این مبلغ را پرداخت کرد. . بیش از 5 میلیارد تومان به بازسازی ورزشگاه کمک شد و استقلال هنوز به تعهدات خود عمل نکرده است. البته از دیروز تا امروز استقلال باید مبلغی را برای تکمیل بازسازی ورزشگاه تختی پرداخت می کرد اما استقلالی ها تاکنون به تعهدات خود عمل نکرده اند.

وی در پاسخ به این سوال که ورزشگاه تختی چه زمانی آماده میزبانی از رقابت های فوتبال لیگ برتر می شود؟ وی بیان کرد: 95 درصد مرمت ها انجام شده، گیت های ورودی نصب و برداشته شده و در حال حاضر مشکلی از نظر صدا، روشنایی، داربست و سکو نداریم و زمین چمن نیز در وضعیت خوبی قرار دارد. تلاش می کنیم از هفته ششم میزبان اولین لیگ فوتبال باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران همچنین در پاسخ به این سوال که آیا سیستم VAR در ورزشگاه نصب شده است یا خیر؟ وی خاطرنشان کرد: ورزشگاه هنوز به سیستم VAR مجهز نشده است اما در حال نصب دوربین هایی هستیم که به این سیستم کمک می کند.

جوادی در پایان در پاسخ به این سوال که برای بازسازی ورزشگاه تختی چقدر هزینه شده است، گفت: تاکنون حدود 70 میلیارد برای بازسازی ورزشگاه تختی از سوی اداره کل هزینه شده است و امیدوارم با مساعدت انجام شود. از قرمزها و آبی ها کار بازسازی را تمام کنیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)