افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
3

علی اکبری: برنده دیدار من و بولار شایسته مبارزه قهرمانی است

  • کد خبر : 218075
علی اکبری: برنده دیدار من و بولار شایسته مبارزه قهرمانی است

گزارش کردن خبرگزاری تسنیمامیرعلی اکبری در حاشیه نشست خبری رویداد One 166 قطر درباره مبارزه فردا (جمعه – 20 اسفند) با قهرمان اسبق سنگین وزن ارژن بولار گفت: برای این مبارزه بسیار هیجان زده هستم و نمی توانم صبر کنم. خیلی سخت تمرین کرده ام و فکر می کنم در بهترین شرایط هستم. این بزرگترین […]

گزارش کردن خبرگزاری تسنیمامیرعلی اکبری در حاشیه نشست خبری رویداد One 166 قطر درباره مبارزه فردا (جمعه – 20 اسفند) با قهرمان اسبق سنگین وزن ارژن بولار گفت: برای این مبارزه بسیار هیجان زده هستم و نمی توانم صبر کنم. خیلی سخت تمرین کرده ام و فکر می کنم در بهترین شرایط هستم. این بزرگترین مبارزه من در سازمان یک تا کنون بوده است. ما هر دو مبارز بودیم و سابقه طولانی در این ورزش داریم. من فکر می کنم که این یک مبارزه عالی خواهد بود و برنده شایسته مبارزه با عنوان قهرمانی برابر آناتولی مالیخین خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: می توانم بگویم توانایی های بدنی بولار بزرگترین منبع قدرت اوست و همین موضوع می تواند من را برای مشت زدن به او سخت کند. من فکر می کنم او توانایی های محدودی دارد و اگر نداند چگونه از کشتی خود به خوبی استفاده کند، نمی تواند کار زیادی انجام دهد. انشاالله بازی را با پیروزی تمام می کنم.

این مبارز کشورمان ادامه داد: از حضور در این رویداد بسیار خوشحالم و برای مبارزه در قطر هیجان زده هستم. قطعا چنین رویدادی در خاورمیانه به توسعه هنرهای رزمی در منطقه کمک خواهد کرد. آوردن سازمان ONE به خاورمیانه قطعا باعث رونق هنرهای رزمی خواهد شد و من واقعاً امیدوارم روزی این رویداد به ایران بیاید. پس از پیروزی، راه را به مردم نشان خواهم داد و آنها را راهنمایی خواهم کرد. نشان خواهم داد که مسیر موفقیت من پس از توکل به خداوند متعال و توکل به او با نظم در تمرینات، پشتکار پس از هر شکست و تلاش برای بازگشت قوی تر بوده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=218075

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.