افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

علیپور: همه در یک قطار هستیم و برای پیروزی می جنگیم – خبر سهر – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 361473
علیپور: همه در یک قطار هستیم و برای پیروزی می جنگیم – خبر سهر – پرسپولیس نیوز

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما با هم برای یک هدف می جنگیم و موفقیت تیم مهمترین چیز در ذهن ماست. علی علیپور امروز (جمعه) در حاشیه تمرین پرسپولیس گفت: امیدوارم با یک قدم محکم به بازی های آسیایی برسیم و بتوانیم به آنچه از ابتدا می خواهیم برسیم. روز به روز هماهنگی بازیکنان بیشتر […]

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما با هم برای یک هدف می جنگیم و موفقیت تیم مهمترین چیز در ذهن ماست.

علی علیپور امروز (جمعه) در حاشیه تمرین پرسپولیس گفت: امیدوارم با یک قدم محکم به بازی های آسیایی برسیم و بتوانیم به آنچه از ابتدا می خواهیم برسیم. روز به روز هماهنگی بازیکنان بیشتر می شود. ما با تمام تلاش خود در زمین کار می کنیم و از نظر بدنی و تاکتیکی در بهترین سطح هستیم. ما هنوز جا برای بهتر شدن داریم و با توجه به هدفمان و جنگیدن در چهار جبهه قدرتمند، می توانیم قدرتمند ظاهر شویم و با حمایت هواداران به آنچه می خواهیم برسیم.

و افزود: در دو سه هفته اول بحث پیش فصل و آمادگی بدنی بود. چند بازی طول می کشد تا هر تیمی از شرایط شرطی سازی عبور کند. مهم این است که در روال خوبی هستیم و امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضور لوکاس ژوائو در تمرین سرخ‌ها و رقابت در خط فوروارد قرمزهای تهران گفت: خوشحالیم که تیم ما هم در پست جلو و هم در پست‌های دیگر تقویت شده است. جدای از رقابت، دوستی بین ما بسیار مهم است، زیرا به قول معروف همه در یک قطار و یک مسیر هستیم و با هم برای یک هدف می جنگیم. موفقیت تیم مهمترین چیز در ذهن ماست.

این روزها یکی از مشکلات اصلی فوتبال ایران کیفیت زمین برای برگزاری مسابقات است، حالا برای بازی به کشوری با چمن خوب می روید، فکر می کنید بازی روی چمن مناسب به کیفیت مهمانی کمک می کند. علیپور در پاسخ به این سوال گفت: صد در صد. یکی از دلایلی که ما را زودتر به عربستان می فرستند این است که دو سه جلسه در شرایط خوب تمرین کنیم، زمین خوبی داشته باشیم و خود را با شرایط وفق دهیم.

وی ادامه داد: همانطور که بچه ها می دانند و می گویند 100 درصد زیرساخت های ما خوب نیست و نیاز داریم زیرساخت هایمان در هر شهری به بهترین شکل ممکن باشد. ما تیم های لیگ برتری خوبی داریم و تیم هایی که از لیگ یک می آیند سخت کار می کنند و امیدواریم با تقویت زیرساخت ها این اتفاق بیفتد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: درگذشت پدر آقای خداداد عزیزی و مادر کریم باقری را تسلیت عرض می کنم و امیدوارم روحشان شاد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)