افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

علیپور: نتیجه رفاقت ما در لیگ را ببینید/بالاخره گل زدم – خبر سهر – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 353828
علیپور: نتیجه رفاقت ما در لیگ را ببینید/بالاخره گل زدم – خبر سهر – پرسپولیس نیوز

مهاجم پرسپولیس گفت: من یک مهاجم هستم و به زودی می توانم گل بزنم. علی علیپور درباره گلزنی نکردن خود برای تیم فوتبال پرسپولیس در سه هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: گفتم و باز هم می گویم: موفقیت تیم برای من مهم است. درست است که من یک مهاجم هستم و باید تلاش بازیکنان را […]

مهاجم پرسپولیس گفت: من یک مهاجم هستم و به زودی می توانم گل بزنم.

علی علیپور درباره گلزنی نکردن خود برای تیم فوتبال پرسپولیس در سه هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: گفتم و باز هم می گویم: موفقیت تیم برای من مهم است. درست است که من یک مهاجم هستم و باید تلاش بازیکنان را نشان دهم، اما در ابتدای مسابقات موفقیت برای تیم مهم است و با این کار هم من و هم سایر مهاجمان می توانیم گلزنی کنیم. اهداف

وی در خصوص همکاری با گاریدو سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: گاریدو مربی بزرگی است و شما رزومه او را می دانید. او در اسپانیا تمرین کرده است و ما از همکاری با این تیم خوشحالیم. در اردوی ترکیه پیش فصل خوبی داشتیم. شاید هواداران این سوال را داشته باشند که چرا بازی پرسپولیس در دو بازی ابتدایی لیگ خوب نبود، اما وقتی در فصل بدنسازی هستید، زمان می برد و پس از آن پرسپولیس به شرایط خوب باز می گردد.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدارهای آینده لیگ برتر آسیا گفت: چون قدم اول را در پیش داریم؛ ما به دنبال جایگاه و موفقیت پرسپولیس هستیم و انشاالله بتوانیم گلزنی هم کنیم.

علیپور درباره صمیمیت بین بازیکنان پرسپولیس گفت: خیلی از بازیکنان سابق را می شناختم و می شناسم و دوستان صمیمی هستیم. ما کم و بیش با بازیکنان دیگر ارتباط داشتیم و خوشحالم که در کنار هم هستیم. با این روندی که در تمرین پرسپولیس در فیفادی می بینم. دوستی ها بیشتر می شود و نتیجه را در لیگ خواهیم دید.

وی در خصوص بازی رفت دربی لیگ برتر گفت: پستی دارم که باید گل بزنم و سعی می کنم برای بازیکنان دیگر گل بزنم یا موقعیت ایجاد کنم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی پرسپولیس و استقلال لیگ الیته آسیا در ورزشگاه شهدا شهر قدس گفت: بحث گله و این چیزها نیست. بازیکنان ما در زمین بازی می کنند و به ساختار خوبی نیاز داریم تا فوتبالیست های کشور کیفیت و توانایی خود را به نمایش بگذارند. از مسئولان تقاضا دارم هر چه زودتر این ساختار را فراهم کنند تا بتوانیم در شرایط مساوی با تیم های کشورهای دیگر رقابت کنیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)