افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
0

علیپور: مسیرهای حمله استقلال را بستیم و به هدفمان رسیدیم

  • کد خبر : 375591
علیپور: مسیرهای حمله استقلال را بستیم و به هدفمان رسیدیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیمعلی علیپور پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال در دربی صد و چهارم گفت: بازی خوبی بود. همانطور که می بینید در نیمه اول موقعیت های خوبی داشتیم که با مهار دروازه بان حریف محقق نشد. در آینده توانستیم تمرکز خود را حفظ کنیم و به آنچه […]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیمعلی علیپور پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال در دربی صد و چهارم گفت: بازی خوبی بود. همانطور که می بینید در نیمه اول موقعیت های خوبی داشتیم که با مهار دروازه بان حریف محقق نشد. در آینده توانستیم تمرکز خود را حفظ کنیم و به آنچه می خواهیم برسیم.

وی درباره این موضوع عنوان کرد: پرسپولیس روزی را برد که آرام ننشست. در طول هفته طبق درخواست کادرفنی تمرین کردیم و می دانستیم در این بازی چه می خواهیم. خدا را شکر به اهدافی که می خواستیم رسیدیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: طی آنالیز کادر فنی تیممان، راه هایی را که تیم فوتبال استقلال می توانست برای حمله به دروازه ما داشته باشد را بستیم و هم در دفاع و هم در حمله عملکرد خوبی داشتیم. در نهایت نتیجه همان شد که می خواستیم.

علیپور در خصوص رابطه گرمی که با سرمربی تیم فوتبال استقلال داشت، گفت: آقای نکونام در دوران بازی خود بازیکن تیم ملی ایران بود و افتخارات زیادی کسب کرد. او همچنین در سطح اول فوتبال اسپانیا بازی کرده است. همان طور که بچه های دیگر قبل از بازی نزد او رفتند و ابراز ارادت کردند، ما هم سراغ مربی استقلال رفتیم.

وی در پاسخ به این نکته که عملکردش نسبت به هفته های ابتدایی بهتر شده است، گفت: از لطف شما متشکرم. این تیم در فصل نقل و انتقالات دستخوش تغییرات زیادی شده است. این مستلزم این بود که کمی هماهنگ تر باشیم. ابتدای فصل در مرحله تمرینی بودیم و مدتی طول کشید تا با بقیه بچه ها همرنگ شویم. در حال حاضر به بخشی از سطح هماهنگی که می خواهیم رسیده ایم، اما جا دارد که این موضوع خیلی بهتر شود و صددرصد شود.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به کیفیت زمین چمن ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک خاطرنشان کرد: کیفیت چمن قطعا خوب بود اما برخی از قسمت های زمین به خصوص کناره ها بسیار نرم و فرورفته است. زمانی که توپ را در آنجا کار می کنید یا زمانی که شروع می کنید، این امر قابل توجه است. به طور کلی، امروز هیچ راه اندازی کم یا زیاد وجود نداشت و کیفیت خوب بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375591

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.