افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

علیپور: شاید در پایان فصل به پرسپولیس برگردد/ پرسپولیس به مربی بزرگ نیاز دارد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 209118
علیپور: شاید در پایان فصل به پرسپولیس برگردد/ پرسپولیس به مربی بزرگ نیاز دارد – پرسپولیس نیوز

علی علیپور مهاجم سابق پرسپولیس می گوید این تیم باید یک مربی بزرگ را در اختیار داشته باشد. علی علیپور بازیکن تیم ژیل ویسنته که سال گذشته دقیقاً در همین ایام پس از مدت ها مصدومیت دچار مصدومیت شدید شد و دوران نقاهت خود را در یکی از دیدارهای تیمش سپری کرد با وجود بازی […]

علی علیپور مهاجم سابق پرسپولیس می گوید این تیم باید یک مربی بزرگ را در اختیار داشته باشد.

علی علیپور بازیکن تیم ژیل ویسنته که سال گذشته دقیقاً در همین ایام پس از مدت ها مصدومیت دچار مصدومیت شدید شد و دوران نقاهت خود را در یکی از دیدارهای تیمش سپری کرد با وجود بازی به عنوان بازیکن ذخیره و تعویضی، یک از گل هایی که او به تیم باشگاهی خود زد تا نشان دهد که با توپ پر به زمین بازگشته است.

فکر می‌کنم فصل گذشته در همین زمان بود که اتفاق وحشتناکی برایت افتاد، اما حالا با یک گل برگشتی؟
بله، فکر می کنم پارسال همین موقع بود که جراحی کردم و زانویم را به چاقوی جراح سپردم و حالا اگر اشتباه نکنم چهارده ماه بعد از عملم توانستم یک گل بزنم که واقعا برای من خیلی خوب و شیرین بود و بیشتر از همیشه باعث شد من را به ادامه فوتبال و روزهای خوبی که در فوتبالم تجربه نکردم امیدوار کنم.

از بازی مقابل استوریل شروع کنیم که در آن گل هم زدی؟
خیلی بازی خوبی بود. در این دیدار ابتدا با یک گل از حریف خود عقب افتادیم و گل خوردیم اما بازیکنان ما که انگیزه زیادی برای این دیدار و کسب نتیجه داشتند، عرصه را برای رقیب بسیار تنگ کردند و با درخشش خود به آن رسیدیم نه تنها ما باید گل را جبران کنیم اما این دیدار را با پیروزی سه بر یک ببریم و خود و هوادارانمان را خوشحال کنیم و به نوعی توانستیم ریکاوری کنیم و با گل های زیادی جبران کنیم.

از گلت بگو؟
بله، در دقیقه 75 بازی وارد زمین شدم و در دقایق پایانی وقت تلف شده، در دقایق 95 و 96 بود که توانستم گل سوم تیمم را بزنم و به نوعی امید تیم مقابل به آمدن را از بین ببرم. برگشت و به نوعی به حریف خود فرصت داد.

از صحنه ای که گل زدی از اشتباه مدافع و دروازه بان حریف نهایت استفاده رو کردی!
آنها کار خود را انجام می دادند اما من سعی کردم به پرس زدن ادامه دهم و به آخرین مدافع تیم حریف فشار بیاورم که مدافع حریف سعی کرد به دروازه بان تیمش پاس بدهد اما سنگربان که در محاسباتش اشتباه کرد باعث شد تا او دروازه بان تیمش را بزند و بگذار به قول خودمان وارد شوند و من با توپ ربایی گل سوم تیمم را بزنم و بعد از آن لذت گلزنی و تقسیم خوشحالی با هم تیمی هایم، یک گل را داشته باشم. واقعا در دلم جا افتاد چون اولین هدفم بعد از مدت ها انتظار بود، خیلی برای این لحظه صبر کرده بودم و سختی ها و سختی های زیادی را متحمل شده بودم تا به این لحظه شیرین برسم.

درباره تیم سابقتان که این روزها با سرمربی جدیدش وضعیت خوبی ندارد، چه حرفی دارید؟
پرسپولیس به روزهای خوب خود باز خواهد گشت و فکر می کنم همچنان می تواند به اوج برسد و شکست قبلی خود را جبران کند و به قهرمانی امیدوار باشد چون تقریبا نیم فصل مانده است.

فکر می کنی سرمربی جدید پرسپولیس در کارش موفق باشد؟
پرسپولیس تیم بزرگی است و به مربی بزرگی نیاز دارد، اما امیدوارم پرسپولیس موفق باشد و هوادارانش دوباره روزهای خوبی داشته باشند.

بسیاری از هواداران پرسپولیس منتظر بازگشت شما به تیمشان هستند، آیا این احتمال به واقعیت می پیوندد؟
قدردانی می کنم که همیشه به یاد من هستید اما همه چیز بعد از پایان فصل مشخص می شود و امیدوارم این اتفاق برای من و پرسپولیس به بهترین شکل ممکن رخ دهد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)