افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

علیپور: در همان دقیقه اول به چیزی که می خواستیم رسیدیم / فکرمان همه جا مشغول است به جز زمین فوتبال! – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 381259
علیپور: در همان دقیقه اول به چیزی که می خواستیم رسیدیم / فکرمان همه جا مشغول است به جز زمین فوتبال! – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

مهاجم پرسپولیس پس از تساوی مقابل پاختاکور ازبکستان از کمبود امکانات و بازی نکردن تیمش در زمین مناسب گلایه کرد. علی علیپور پس از تساوی پرسپولیس مقابل پاختاکور ازبکستان در هفته دوم لیگ برتر آسیا گفت: مثل همیشه از شما ممنونم که با حضور، قلم، حمایت و تمجیدتان بازیکنان را تشویق کردید. همانطور که دیدید […]

مهاجم پرسپولیس پس از تساوی مقابل پاختاکور ازبکستان از کمبود امکانات و بازی نکردن تیمش در زمین مناسب گلایه کرد.

علی علیپور پس از تساوی پرسپولیس مقابل پاختاکور ازبکستان در هفته دوم لیگ برتر آسیا گفت: مثل همیشه از شما ممنونم که با حضور، قلم، حمایت و تمجیدتان بازیکنان را تشویق کردید. همانطور که دیدید ما زود به گل رسیدیم و در همان دقیقه اول به چیزی که می خواستیم رسیدیم و نیمه اول خوبی داشتیم.

وی افزود: همانطور که سرمربی تیممان گفت کنترل توپ را در اختیار داشتیم اما متاسفانه با پیشرفت بازی باید گل دوم بازی را می زدیم تا آرام شویم اما در موقعیت های گلزنی که داشتیم این اتفاق نیفتاد. .

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: در ادامه چیزی که فکرش را نمی کردیم، اعداد به هم خورد و پرسپولیس گل تساوی را به ثمر رساند. نکته مهم اکنون این است که بدانیم بازی تمام شده است. من همیشه در صحبت هایم می گفتم باید تلاش خود را افزایش دهیم زیرا هدف و مسیر خود را می دانیم و می دانیم از لیگ امسال، لیگ نخبگان آسیا، جام حذفی و سوپرجام چه می خواهیم. باید با قدرت بیشتری ادامه دهیم.

علیپور تصریح کرد: همه این فراز و نشیب ها در طول فصل وجود دارد. همه بازیکنان حرفه ای این را می دانند. همانطور که آقای گاریدو گفت ما باید سرمان را بالا نگه داریم و سخت و قوی کار کنیم. ما باید نقاط ضعف خود را بپوشانیم و نقاط قوت خود را ارتقا دهیم تا به نتیجه ای که هواداران مان می خواهند برسیم. امروز شرمنده هواداران هستیم. فقط باید از شما تشکر کنیم که همراه ما هستید.

«کیفیت ورزشگاه شهر قدس دور از ورزشگاه آزادی و عملکرد باکیفیت پرسپولیس در زمین چمن باکیفیت عربستان، این وضعیت را چگونه ارزیابی می کنید: اولاً؟ ، باید از شما بابت سوالی که از من پرسیدید تشکر کنم. در مورد این سوال حرف های زیادی برای گفتن دارم. ما علاوه بر بهانه تراشی از هوادارانی که به ورزشگاه آمدند تشکر می کنیم. می دانیم که برای پیروزی در مسابقه باید سخت کار کنیم و در هر شرایطی اینجا پرسپولیس است.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: شرایط خوب نیست و ساختار خوبی نداریم. دیدید که در بازی با الاهلی عربستان و یا در دربی اراک، زمین از کیفیت خوبی برخوردار بود و توانستیم شرایط خوبی داشته باشیم و آنچه می خواستیم را در زمین انجام دهیم. فعلاً دیدید که ما زمین خوبی نداریم و کسی هم اکنون پاسخگو نیست. ما در لیگ با این شرایط بازی می کنیم و چیزی نمی گوییم اما بازی در آسیا مثل بازی ملی است. آنها باید بدانند که چگونه بهترین شرایط را برای تیم (چه برای پرسپولیس و چه برای سایر تیم های حاضر در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا 2) در نظر بگیرند.

علیپور تصریح کرد: در حال حاضر با مسائل زیادی از جمله سقف قرارداد دست و پنجه نرم می کنیم. تیم های عربستانی بهترین پول را خرج می کنند، اینجا صحبت از سقف قرارداد است. متاسفانه زیرساخت خوبی نداریم. در حال حاضر بچه ها در رختکن دوش می گیرند، اما دوش ها آب سرد دارند. آیا چنین اتفاقی خواهد افتاد؟ زیرساخت های ما خوب نیست. آیا برای بهبودی باید دوش آب سرد بگیریم؟ این چیزها شرایط را سخت می کند. این فکر و نگرانی که فقط باید خود را وقف زمین فوتبال کرد و برای هواداران نتیجه گرفت، متاسفانه این امکان وجود ندارد.

وی درباره اینکه فکر بازیکنان درگیر کمبود امکانات است، گفت: متاسفانه فکر ما همه جا به جز زمین فوتبال مشغول است! این موضوعی است که واقعاً افکار ما را به خود مشغول می کند و به آن فکر می کنیم. نمی دانیم چه زمانی شرایط مساعد می شود و می توانیم در خود ورزشگاه آزادی بازی کنیم. همه این صحبت ها بهانه نیست و می دانیم که باید برنده شویم اما شرایط سخت است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)