افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

علیرضا دبیر: هاوالا خودرو سوخت فوتبالیست ها است/ ما نیز به دریافت این مجوز ادامه می دهیم

  • کد خبر : 188646
علیرضا دبیر: هاوالا خودرو سوخت فوتبالیست ها است/ ما نیز به دریافت این مجوز ادامه می دهیم

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین؛ علیرضا دبیر با بیان اینکه کشتی رقیب هیچ رشته ای نیست، اظهار داشت: در کشور ما وقتی فردی بالا می رود به جای اینکه او را بگیریم و پایین بکشیم باید خودمان برای رسیدن به او تلاش کنیم. کشتی واقعاً رقیب هیچ رشته‌ای نیست، اما می‌دانم چرا کشتی این یا […]

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین؛ علیرضا دبیر با بیان اینکه کشتی رقیب هیچ رشته ای نیست، اظهار داشت: در کشور ما وقتی فردی بالا می رود به جای اینکه او را بگیریم و پایین بکشیم باید خودمان برای رسیدن به او تلاش کنیم. کشتی واقعاً رقیب هیچ رشته‌ای نیست، اما می‌دانم چرا کشتی این یا آن را برده است.

رئیس فدراسیون کشتی ادامه داد: به دفاع از گواهینامه رانندگی برای فوتبال ادامه می دهم چرا که فوتبالیست ها هم زحمت می کشند و جان خود را به خطر می اندازند. ما نمی گوییم چرا می گیرند، جانشان را می نوشند، کمتر می دهند، باید 10 مجوز بدهند. ما به دریافت این مجوز ادامه می دهیم. ادامه دهید و در دوره های دیگر شرکت کنید.

دبیری با بیان اینکه کشتی برای همه است و بر عهده هیچ رشته ای نیست، از این منظر به آن نگاه کنیم، تصریح کرد: این رشته المپیکی است. 82 درصد مدال های جهانی و المپیک از طریق کشتی به دست آمده است، اما وقتی کشتی 80 سال است خوب است، چه کنم؟ من گناهکارم؟ قبل از من آقای تختی مدال گرفت و به ما رسید. انجام این کار وظیفه من است و باید از فرزندانم دفاع کنم. شما 4 سال است که بچه های ما را با حاشیه ندیده اید. من به آنها یک چیز گفتم: وظیفه شما جنگیدن است.

وی ادامه داد: فرزندان ما در مورد موضوعاتی که اطلاعی ندارند اظهار نظر نکنند. چرا باید در مورد مسائل سیاسی یا هنری اظهار نظر کنند؟ آیا آنها متخصص هستند؟ آنها ورزشکار هستند و بعد از قهرمانی این را می دانند. وقتی ورزشکار سقوط می کند، نمی دانید یعنی چه؟ من خودم این دوره را پشت سر گذاشتم، وظیفه دارم بچه ها را راهنمایی کنم تا تعداد مدال هایشان بیشتر شود. دیشب تا ساعت 19 باهاشون وزنه زدم و کنار بچه ها خوابیدم.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: اگر بخواهیم رشته های دیگر رشد کنند وزارت ورزش، سازمان شهرداری و …. آنها باید ورزش را بالا ببرند. کشتی موتور محرکه ورزش ایران است و هر زمان که کشتی قوی باشد رشته های دیگری وارد این رقابت ها شده اند.

258 258

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=188646

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.