افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

علیرضا بیرانوند: می خواستم مقابل خیبر بازی کنم/آخه مردم نبود! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 372261
علیرضا بیرانوند: می خواستم مقابل خیبر بازی کنم/آخه مردم نبود! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بیرانوند بعدازظهر یکشنبه پس از پایان بازی خیبر – تراکتور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به هواداران تراکتورسازی و همچنین مردم عزیز استان لرستان و شهرستان خرم آباد برای تیم خوبی که امسال به لیگ دسته اول راه یافت تبریک می گویم. وی با بیان اینکه به تیم خیبر افتخار […]

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بیرانوند بعدازظهر یکشنبه پس از پایان بازی خیبر – تراکتور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به هواداران تراکتورسازی و همچنین مردم عزیز استان لرستان و شهرستان خرم آباد برای تیم خوبی که امسال به لیگ دسته اول راه یافت تبریک می گویم.

وی با بیان اینکه به تیم خیبر افتخار می کنم و آنها امروز بازی خوبی را ارائه کردند، افزود: اما متأسفانه روی چند اشتباه به گل رسیدند. خیبر تیمی است که می توان انتظار داشت در لیگ بماند و فصل آینده نیز با قدرت ادامه دهد.

متاسفم که آنها عزیزان من نبودند.

دروازه بان تیم تراکتورسازی لرستان گفت: خوشحالم برای اولین بار اینجا بازی می کنم، یکی از آرزوهایم این بود که روزی مقابل خیبر بازی کنم اما متاسفانه مردم عزیزم نبودند.

بیرانوند ادامه داد: خیلی دوست داشتم امروز جلوی مردم بازی کنم اما وقتی خبر محرومیت را شنیدم خیلی ناراحت شدم. امیدوارم در هفته های آینده تجربه ای برای تیم باشد زیرا تیم واقعاً به یک دستیار دوازدهم نیاز دارد. . به بچه ها گفتم اگر امروز خرم آبادي ها و هواداران مهربان باشند، تراکتور گرفتن سخت است. انرژی که مردم به بچه ها می دهند و پارسال در لیگ یک بودند و با این هواداران به لیگ برتر رسیدند.

آرزو دارم روزی پیراهن خیبر را بپوشم.

وی با بیان اینکه امیدوارم دیگر هیچ وقت هواداران تیم خیبر از چیزی محروم نشوند، افزود: این تیم زحمت کشیده و مردم دوست دارند از اینجا تیم های بزرگ را تماشا کنند.

دروازه بان تیم ملی لرستان در پاسخ به سوالی مبنی بر بازی در تیم خیبر گفت: باعث افتخار است. دوست دارم خیبر چندین سال در لیگ برتر بماند و وضعیت خیبر در لیگ برتر ادامه پیدا کند. در مورد بازی در این تیم، چرا که نه؟ می خواهم روزی پیراهن خیبر را بپوشم، چون واقعاً می دانم که باید برای مردم استان و شهر خرم آباد کاری انجام دهم. امیدوارم روزی پیراهن خیبر را بپوشم.

به خودم اجازه ندادم در خرم آباد شاد باشم!

بیرانوند درباره خوشحالی بعد از برد تراکتورسازی نیز گفت: در شهرم با اینکه هوادار نبود اما در خانه تماشاگر بازی بودند، به خودم اجازه ندادم واکنش شادی را در شهرم نشان دهم. من تا جایی که بتوانم یک بازیکن حرفه ای هستم و تمام تلاشم را انجام می دهم و باید به تیمم کمک کنم. بازی خوبی بود و نیاز داشتیم در لیگ برتر پیروز شویم. بازی آخر را باخته بودیم و هواداران منتظر بودند.

چمن ورزشگاه تختی به شخصیت تیم خیبر نمی رسد

بیرانوند در بخشی دیگر از سخنان خود با ابراز تاسف از وضعیت ورزشگاه تختی خرم آباد گفت: از مسئولان استان لرستان درخواست دارم که دست به دست هم بدهند و به خیبر کمک کنند. این چمن در حد تیم خوب و بازیکنان خوب خیبر نیست، واقعا بازیکنان خارجی که داشتیم خیلی ناراحت بودند. امیدوارم زودتر این ورزشگاه را عوض کنند. اگر این ورزشگاه عوض شود و چمن درست شود تیم دوام می آورد و فصل آینده بهتر می شود.

آرزوی خداحافظی بیرانوند از فوتبال با لباس خیبر لری زبان

وی در پایان صحبت هایش به زبان لری از تمایلش برای پوشیدن لباس تیم خیبر و خداحافظی با این لباس از فوتبال صحبت کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372261

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.