افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

علیرضا بیرانوند با یک اتفاق در دیدار با استقلال جاودانه شد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 151998
علیرضا بیرانوند با یک اتفاق در دیدار با استقلال جاودانه شد – پرسپولیس نیوز

در صورتی که دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار با استقلال تهران گل نخورد به مقام دوم بهترین دروازه بان های تاریخ دربی می رسد. تیم های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس روز پنجشنبه 2 آذرماه از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی در دیداری معوقه از هفته پنجم لیگ برتر به مصاف هم می […]

در صورتی که دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار با استقلال تهران گل نخورد به مقام دوم بهترین دروازه بان های تاریخ دربی می رسد.

تیم های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس روز پنجشنبه 2 آذرماه از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی در دیداری معوقه از هفته پنجم لیگ برتر به مصاف هم می روند.

استقلال و پرسپولیس به ترتیب با 24 و 20 امتیاز در رده های اول و چهارم قرار دارند و قرمزها با توجه به اینکه یک بازی کمتر از آبی ها انجام داده اند، این فرصت را دارند که با برتری مقابل استقلال یک قدم به این تیم نزدیک شوند.

این دیدار می تواند رکوردی برای علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس باشد. او تاکنون در 5 بازی مقابل استقلال تهران گلی دریافت نکرده و از این نظر در کنار احمدرضا عابدزاده دروازه بان سابق استقلال و پرسپولیس قرار دارد.

اگر بیرانوند در بازی روز پنجشنبه از استقلال گلی دریافت نکند، می تواند پشت سر مهدی رحمتی، دروازه بان سابق استقلال، در رده دوم بهترین دروازه بان های دربی تنها بماند. رحمتی با 9 کلین شیت در دربی های مختلف رکورددار است.

در ادامه با توجه به اینکه عابدزاده با پیراهن استقلال مقابل پرسپولیس به میدان رفت و توانست دروازه خود را بسته نگه دارد، بیرانوند در صورت کلین شیت در بازی پنجشنبه می تواند بهترین دروازه بان تاریخ دربی پرسپولیس شود.

بیرانوند در فصل 23 در هر 10 دیدار پرسپولیس در دروازه بوده و توانسته 6 دروازه خود را بسته نگه دارد و به دنبال بهبود آمار خود در رقابت با سایر دروازه بانان لیگ برتری است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)