افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

علیرضا اشرف: منتظر پاسخ قانع کننده فدراسیون در مورد داوری هستیم/ همه می دانند بیرانوند مصدوم است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 210359
علیرضا اشرف: منتظر پاسخ قانع کننده فدراسیون در مورد داوری هستیم/ همه می دانند بیرانوند مصدوم است – پرسپولیس نیوز

مسئول مطبوعاتی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دروازه بان هایی که بارها در بازی با پرسپولیس وقت تلف می کنند درمان نمی شوند اما بیرانوند که همه می دانند کمرش مصدوم است بلافاصله کارت گرفت.علیرضا اشرف در نشست خبری پس از بازی مقابل تراکتورسازی به برخی تصمیمات داوری اعتراض کرد و اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس در […]

مسئول مطبوعاتی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دروازه بان هایی که بارها در بازی با پرسپولیس وقت تلف می کنند درمان نمی شوند اما بیرانوند که همه می دانند کمرش مصدوم است بلافاصله کارت گرفت.

علیرضا اشرف در نشست خبری پس از بازی مقابل تراکتورسازی به برخی تصمیمات داوری اعتراض کرد و اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس در این فصل بیش از هر تیمی دچار اشتباهات داوری شده است. در جدولی که کارشناسان بی طرف منتشر کردند مشخص بود که در نیم فصل اول بیشترین اشتباهات را متاثر کردیم.

وی ادامه داد: کجای دنیا دیده شده که یک داور در سه هفته دو بازی برای یک تیم سوت بزند؟ این عجیب نیست؟ در دیدار قبل پنالتی واضح ما قبل از به ثمر رسیدن گل حریف گرفته نشد. در این بازی اتفاقاتی که در پایان بازی افتاد باعث شد تا کارت های زیادی صادر شود.

مدیر مطبوعاتی پرسپولیس خاطرنشان کرد: همه می دانند که علیرضا بیرانوند از ناحیه کمر آسیب دیده است. این موضوع بر هیچکس پوشیده نیست بنابراین ابراز درد و نیاز او به کمک پزشکی تخلفی نبود اما به همین دلیل توبیخ شد و از بازی بعدی کنار گذاشته شد. وقتی داور مسابقه تشخیص داد که پزشک می تواند وارد زمین شود، پس دادن کارت به بیرانوند قانونی نیست و توجیهی ندارد. برای ما این سوال وجود دارد که آیا در تیم های دیگر هم همین اتفاق می افتد؟ آیا وقتی دروازه بان هایشان به طور مکرر به زمین می روند، به آنها هشدار داده می شود؟ منتظر پاسخ قانع کننده فدراسیون درباره روند داوری هستیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)