افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

علم الهادی: مردم در بحث حجاب به پا خیزند/ رهبری به صراحت موضع خود را در خصوص حجاب بیان کردند و آن را جرم سیاسی خواندند.

  • کد خبر : 141446
علم الهادی: مردم در بحث حجاب به پا خیزند/ رهبری به صراحت موضع خود را در خصوص حجاب بیان کردند و آن را جرم سیاسی خواندند.

سید احمد علم‌هادی در خطبه‌ی سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور جمعی از زائران و اهالی منطقه در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت مرحوم مدرس و میرزا کوچوک خان جنگلی. ، گفت: ضمن گرامیداشت هفته نیروی دریایی و ادای احترام به این شجره طیبه و فداکار، […]

سید احمد علم‌هادی در خطبه‌ی سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور جمعی از زائران و اهالی منطقه در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت مرحوم مدرس و میرزا کوچوک خان جنگلی. ، گفت: ضمن گرامیداشت هفته نیروی دریایی و ادای احترام به این شجره طیبه و فداکار، امروز مصادف با سالروز شهادت مرحوم آیت الله سید حسن مدرس و روز مجمع است. فردا یازدهم رندوم به موازات شهادت مرحوم میرزا کوچیچ خان جنگلی است که نهضت اسلامی خود را در گوشه ای از خاک پاک ایران اسلامی پایه گذاری کرد و به موازات استبداد خرافی و عقب مانده قاجار با انتقال قدرت به رضاخان ملعون به عنوان جاسوسی ناپاک و ظالم، انگلستان نیز در حال مبارزه بود.

وی افزود: میرزا هم با استبداد و هم با استعمار مبارزه کرد. مرحوم مدرس نیز در اوج قدرت شیطانی رضاخان قلدر که حتی توانسته بود مردم را فریب دهد، تنها با افکار شخصی خود با این سازمان روبرو شد و در هر میدانی که خود را یافت، با این ظلم آمیخته به جاسوسی مواجه شد. زیرا استعمار انجام می داد سرانجام به جایی رسید که او را نیمه شب در گوشه ای از این منطقه در سرزمین خراسان و در شهر کشمیر اعدام کردند.

خطیب از نماز جمعه تهران: راه حل مشکلات کشور تفکر بسیجی است و با آن می توان به همه آرزوها و اهداف رسید.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: وقتی انسان تاریخچه پیروزی مردم در انقلاب اسلامی را بررسی می کند می تواند بفهمد که چرا مردم ما توانستند اسلام را در ایران برپا کنند و بینی شرق و شرق را بمالند. غرب. پایه های نهضت خداپسندانه ملت ایران در بهمن 1357 با همت میرزا کوچک خان ها و معلمان ایجاد شد و اگر مردم ما مصمم به مقابله با مستکبران جهان هستند به این دلیل است که اینها را فراموش نکرده اند. جنایات در تاریخ آن .

وی با اشاره به آیه 30 سوره مبارکه ادامه داد: برادران و خواهران، 45 سال تجربه انقلابی ما نشان می دهد که همه افتخارات و برکات در سایه مقاومت انجام می شود که خداوند متعال در یک جمله کوتاه همه را به آن دعوت کرده است. قرآن. و فرمود: همانا كسانى كه گفتند: پروردگار ما خداست، سپس برخيزند، فرشتگان بر آنان نازل مى شوند، نترس و اندوهگين مباش و به بهشت ​​بشارت ده. که پروردگار ما خداست و سپس استقامت کن، خداوند تو را یاری و یاری می رساند تا نترسید و اندوهگین نشوید. روح القدس خدا به این قوم وعده بهشت ​​می دهد و آنها را نجات خواهد داد.

عضو شورای خبرگان رهبری با اشاره به حوادث اخیر جنگ غزه تصریح کرد: امروز نمونه عینی این آیه را در تاریخ فلسطین می بینیم. آنجا که تمام عالم کفر علیه ملتی مظلوم و محاصره شده متحد شدند، حدود 50 روز به سوی آنها بمب و موشک پرتاب شد و هزاران نفر از آنها شهید شدند، اما در پایان این جنگ چه شد؟ با این که حتی بچه های غزه هم وقتی از زیر آوار بیرون می آمدند، در حالی که خانه هایشان ویران شده بود و بستگانشان کاملاً شهید شده بودند، فریاد حسبنا الله سر می دادند؟ آیا این چیزی جز تنها کشور هسته ای در منطقه بود که به طرز شرم آور شکست خورد، تحقیر شد و نه در برابر یک دولت متخاصم بلکه در برابر یک گروه چریکی به زانو در آمد؟

وی تاکید کرد: صهیونیست ها برای آتش بس سه خواسته داشتند. یکی تخلیه غزه، دیگری افشای کانال های حماس و دیگری آزادی 300 زندانی که در دست حماس هستند. هیچ یک از این سه خواسته برآورده نشد و کار این ملعونان به جایی رسید که همه ملت های جهان رفتند و آشکارا صهیونیسم هیولایی جهانی را نفرین و نفرین کردند. در جریان این حادثه نه تنها اسرائیل شکست خورد، بلکه آبروی غرب نیز از بین رفت و به همگان نشان داده شد که ادعاهای حقوق بشر و این چهره های دروغین چقدر خالی از واقعیت است.

علم الهادی با بیان اینکه امروز نتیجه شیرین و موثر مقاومت برای همه ملت های جهان ملموس است، گفت: عزیزان من مقاومت کارساز است. این پیام انقلاب ماست. از فاطمیه اول گذشتیم. ملت سیاه پوش، اشک ریختند، ناله کردند. شایسته نیست در این مملکت امام زمان(عج) و امت فاطمی، میراث واقعی فاطمه(س) و حرمت خون شهدای مداح جزهرا(س) مورد غفلت قرار گیرد.

گفت: مردم در مورد حجاب صحبت کنند. دشمن در این منطقه متمرکز شده است تا این موضوع عقیدتی را به بهانه ای برای اختلاف بین اقشار مختلف مردم ما تبدیل کند. مقام معظم رهبری در خصوص حجاب بیان صریح فرمودند و آن را جرم سیاسی خواندند تا قوه قضائیه بداند که باید جرم انگاری شود و مجازات مناسب تعیین شود.

امام جمعه مشهد با تاکید بر اینکه شورای نگهبان باید بر لایحه عفاف و حجاب نظارت دقیق داشته باشد، تصریح کرد: مطالبه ما از فقهای صالح و عالم شورای نگهبان این است که لایحه حجاب و عفاف را به عنوان یک قانون در نظر بگیرند. جرم کیفری و باید جایگاه نهادهای انتظامی و امنیتی در برابر این جرم مشخص شود. اگر قرار باشد حجاب از نظر رهبر معظم انقلاب جرم سیاسی تلقی شود، هدف این جنایت اسلام، انقلاب و نظام است و در این جرم انگاری دقیقاً باید مشخص شود که امنیت چیست. و سازمان های مجری قانون. باید انجام دهید. مسائل قضایی به تنهایی کافی نیست.

وی افزود: اگر این لایحه در این زمینه ابهام دارد، فقهای مجاهد و فقهای متفکر شورا باید مجلس را به حل این مسائل وادار کنند. این وظیفه مجلس است که در اسرع وقت تکلیف لایحه عفاف و حجاب را مشخص کند. این مجلس قربانی صدیقی مانند مرحوم آیت الله سید حسن مدرس دارد. این مجلس مزین به نام شورای اسلامی است و شهیدی تقدیم اسلام کرده و وظیفه دارد به خواسته های شرعی و حقوق مردم عمل کند.

۲۱۹۲۱۸

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=141446

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.