افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

علم الهادی: جنبش مقاومت به رهبری ایران قلب های مردم جهان را در برابر جنایات اسرائیل متحد کرد.

  • کد خبر : 118605
علم الهادی: جنبش مقاومت به رهبری ایران قلب های مردم جهان را در برابر جنایات اسرائیل متحد کرد.

سید احمد علم‌هادی در خطبه‌های سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به فرا رسیدن 22 آبان روز ملی مبارزه با استکبار گفت: امروز 12 آبان ماه است و در آستانه ورود ضد استکباری قرار داریم. -روز استکبار ستیزی -روز استکبار، یعنی روزی که ملت ما رویکرد خود را به استکبار جهانی به رهبری آمریکای […]

سید احمد علم‌هادی در خطبه‌های سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به فرا رسیدن 22 آبان روز ملی مبارزه با استکبار گفت: امروز 12 آبان ماه است و در آستانه ورود ضد استکباری قرار داریم. -روز استکبار ستیزی -روز استکبار، یعنی روزی که ملت ما رویکرد خود را به استکبار جهانی به رهبری آمریکای جنایتکار نشان دهد. و البته جنایات و خباثت های این جریان در شرایط فعلی بیشتر از آن زمان شده است.

یهودیان معتقدند که دست قدرت خداوند بسته است

وی با اشاره به آیه 64 سوره مبارکه مائده افزود: برادران و خواهران عزیز، هر جایگاهی را در دستور کار زندگی خود قرار دهیم، باید مبنای دینی داشته باشیم و مشخص شود چه جریانی، بر اساس چه منطق و حکومتی. ، در تعیین موقعیت ما نقش دارند. خداوند متعال در این باره در قرآن کریم می فرماید: «دست خدا دست خداست و دانه دستش پر از دانه است، بسیاری از آنها زیاد شوند، آنچه از جانب پروردگارت بر تو نازل شده است. نافرمانی و کفر است و در میان آنها دشمنی و کینه کاشته ایم َتَفَاَهَا ُلَّهُ و در سرزمین فساد کمک کنید و خداوند مفسدان را دوست ندارد.

علم الهادی خاطرنشان کرد: آیاتی در قرآن کریم وجود دارد که از ویژگی های منفی و رذایل اخلاقی یهودیان صحبت می کند. اینها را می توان با ویژگی های صهیونیسم بین الملل کنونی در شرایط کنونی تطبیق داد، از جمله این صفات منفی، این همان چیزی است که در این آیه آمده است و می گوید یهودیان معتقد بودند که دست قدرت خدا بسته است و جریانی به نام طبیعت باعث می شود همه چیز به جلو حرکت کند. صهیونیسم امروزی و مدرنیسم بین المللی نیز بر اساس عقل گرایی معتقدند که خداوند بی فایده است و انسان باید از همه ظرفیت های وجودی خود برای تحقق اهداف مشروع و نامشروع خود استفاده کند.

«حسبونا الله و نعام الوکیل»، اعتقاد به جریان حق

وی با اشاره به آیه 173 سوره آل عمران ادامه داد: در مقابل این جریان که معتقد است «ید الله مغلوله» یعنی دست خدا بسته است، جبهه حق نیز به اندیشه ای معتقد است که بر اساس آن قرآن کریم می فرماید: جماعت لکم فخشوم فزادهم ایمانا و قالوا حسبنا الله و نعم الوکیل به معنای جریان حق است، حتی وقتی انبوه دشمنان دین خدا آن را ببینند ایمانشان دو چندان می شود و می گویند. در دلشان که خدا ما را بس است.

نماینده و فقیه استان خراسان رضوی تصریح کرد: در 22 آبان 1343 امام دستگیر و به ترکیه تکذیب شدند، زیرا معتقد بودند خدا فایده ای ندارد، در حالی که خداوند برنامه ریزی کرده بود که محبوبیت امام روز به روز دو چندان شود. و اندیشه او هزاران سرباز بصیر بود و برای روشنگری 14 سال پس از آن، دانشجویان و دانشجویان جوان در دانشگاه تهران به قتل رسیدند. برادران و خواهران در سال 57 در دانشگاه تهران عادت خود را به کشتار کودکان نشان دادند و امروز نیز صهیونیست ها شاگرد آمریکایی ها هستند و کشتار کودکان غزه امروز توسط خود جنایتکاران آمریکایی انجام می شود.

22 آبان 1358 سیلی مردم ایران به آمریکا.

وی تاکید کرد: در 22 آبان 58 نشان داده شد که تدبیر خداوند همه کاره است. اولین سیلی ملت ایران به آمریکا در همین یوم الله زده شد و گرچه بسیاری از سیاستمداران از واکنش آمریکا مرعوب و وحشت زده بودند، اما در واقعیت دیدیم که هیچ غلطی نمی توانند بکنند. . . از این جماعت، عده ای از کشور فرار کردند تا از قهر آمریکا در امان بمانند، امام ماندند، چون امام خدا را داشتند و حالا بعد از 44 سال، آمریکا ذلیل تر، بدبخت تر و مشکل سازتر شده است. . و اکنون همه بر این باورند که آمریکا چیزی نیست و هیچ غلطی نمی تواند بکند.

دست قدرت خداوند در فلسطین نمایان است

امام جمعه مشهد با اشاره به آخرین تحولات فلسطین گفت: امروز در فلسطین جمعیت عرب های فلسطینی بسیار بیشتر از جمعیت صهیونیست ها و یهودیان است و به همین دلیل جنایاتی که امروز بر مردم غزه می شود باعث شده است خشم ملت که نتیجه آن برای آمریکا و اسرائیل بسیار گران تمام خواهد شد. علاوه بر این، این خشم گسترده باعث اتحاد ملی مسلمانان شده است و امروز می بینید که در کشورهای منطقه چه می گذرد. این خشم تنها به تظاهرات و شعار محدود نخواهد شد و ترس همیشگی غرب پس از جنگ جهانی دوم اکنون متوجه شده است که جهان اسلام باید متحد و یکپارچه در برابر استکبار غرب بماند.

وی گفت: امروز موضوع عادی سازی روابط با کشورهای منطقه برای صهیونیست ها به یک رویا تبدیل شده است چرا که فریب خوردگان رفته رفته سفیران می خواهند و عادی سازی روابط را لغو می کنند. یکی دیگر از دستاوردهای وقایع اخیر فلسطین این بود که جنبش مقاومت یک گروه تروریستی نیست، بلکه جنبشی عدالتخواهانه است که به رهبری ایران، قلب مردم جهان را در برابر جنایات اسرائیل در غزه متحد کرده است. در مقابل، آمریکا منفور جهانیان شد و دیگر هیچکس به چشم یک مدینه فاضله و ناجی به این کشور نگاه نمی کند. همه اینها نتیجه اثبات یک نکته است و آن این است که بر خلاف باور یهودیان، قدرت خداوند محدود نیست، زیرا در دل جنایات، خداوند با دستان خود خود را رسوا کرد تا بار دیگر نشان دهد که خداوند او قادر مطلق است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=118605

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.