افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

علما و روحانیون مخاطبان خود را به شرکت در انتخابات دعوت کنند – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 195631
علما و روحانیون مخاطبان خود را به شرکت در انتخابات دعوت کنند – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر روح الله ردایی در دیدار با روحانیون شهرستان اشکذر: در انتخابات آینده تنها هدف رای دادن نیست چرا که دغدغه ای در این زمینه وجود ندارد، بلکه مشارکت حداکثری مردم در این حوزه است. انتخابات.انتخابات خیلی مهمه وی بیان کرد: دشمنان ما برنامه ریزی های خود را انجام داده اند و […]

به گزارش خبرنگار مهر روح الله ردایی در دیدار با روحانیون شهرستان اشکذر: در انتخابات آینده تنها هدف رای دادن نیست چرا که دغدغه ای در این زمینه وجود ندارد، بلکه مشارکت حداکثری مردم در این حوزه است. انتخابات.انتخابات خیلی مهمه

وی بیان کرد: دشمنان ما برنامه ریزی های خود را انجام داده اند و تا انتخابات رسما فعال هستند و هیچ گاه به گونه ای عمل نکرده اند که شفاف و شفاف به مردم بگویند رای ندهید، بنابراین باید در این زمینه با احتیاط عمل کنیم.

ردایی ادامه داد: دشمن فضای مجازی را در دست گرفته و مخاطب خود را پیدا کرده است و از این ظرفیت متناسب با اهداف خود استفاده می کند، به همین دلیل باید به فرموده مقام معظم رهبری این فضا و همه مخاطبان را پیدا کنیم. انقلاب، باید مردم را به دعوت به شرکت در انتخابات سوق دهد.

فرماندار اشکذر تصریح کرد: البته به گفته رهبر معظم انقلاب اعلام کنندگان انتخابات همه دانشگاهیان، روحانیون، رسانه ها، صدا و سیما، فعالان اجتماعی و فرهنگی و… هستند.

وی بیان کرد: در شهرستان اشکذر نیز تلاش کرده ایم تعدادی از این منادیان را شناسایی و از توان آنها برای برگزاری انتخابات با حضور گسترده و باشکوه مردم استفاده کنیم.

ردایی تصریح کرد: من به عنوان فردی که مسئولیت اجتماعی و سیاسی دارم در هر جلسه ای که شرکت می کنم دعوت به انتخابات می کنم و خود را موظف به مشارکت حداکثری مردم می دانم.

وی تاکید کرد: اگر اعلام حضور در انتخابات را وظیفه خود ندانیم شاهد سقوط هایی خواهیم بود که دشمنان بهترین ذینفع از آن خواهند بود.

فرماندار اشکذر تصریح کرد: همه باید موضوع انتخابات را سرلوحه کار خود قرار دهیم و برقراری اقتدار ملی برای کشور با مشارکت گسترده مردم را وظیفه اصلی خود بدانیم.

ردایی تاکید کرد: کسانی که مخاطب دارند به هر نحو ممکن مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنند و اهمیت این موضوع را برای آنها توضیح دهند.

مردم از مسئولان و روحانیون انتظار صداقت دارند.

حجت الاسلام طالبیان امام جمعه اشکذر نیز در این مراسم به اهمیت انتخابات و لزوم مشارکت گسترده مردم در این رویداد مهم اشاره کرد و اظهار داشت: دست اندرکاران برگزاری انتخابات در تلاش برای اطلاع رسانی به جامعه هستند. . در مورد انتخابات مجلس و همچنین کارشناسان برجسته در حوزه انتخابات مجلس، سعی کنید اهمیت این دو را تحت تأثیر قرار ندهید.

وی بیان کرد: برخی از افراد نسبت به وظایف مجلس خبرگان رهبری آگاهی لازم را ندارند و باید در حوزه اطلاع رسانی در این حوزه اقدام کرد.

طالبیان همچنین به اهمیت تبلیغات برای حضور مردم در انتخابات اشاره و تصریح کرد: کسانی که در انتخابات شرکت نمی کنند به دشمن رای داده اند.

امام جمعه اشکذر تاکید کرد: مردم از ما انتظار دارند که با آنها صادق باشیم، بنابراین باید به سخنان مردم در مورد نقاط ضعف دولت و مجلس احترام گذاشت، اما در نظر داشته باشیم که این ضعف ها هرگز منجر به تصمیم گیری در امور مهم نمی شود. صحنه های. مثل عدم حضور در انتخابات

لزوم آگاه سازی مردم از شبهات در آستانه انتخابات

حجت الاسلام دلاوری امام جمعه رستاق نیز با اشاره به شبهاتی که برخی در فضای مجازی در آستانه انتخابات مطرح کرده اند، تصریح کرد: مردم باید متوجه این شبهات باشند چرا که عده ای هم اسلام و هم انقلاب را هدف قرار می دهند. و نظام جمهوری اسلامی.

اقدامات مهم و موثر مجلس باید به اطلاع مردم برسد.

حجت الاسلام فهیم نیا از اساتید دانشکده و دانشگاه نیز در این جلسه با بیان اینکه اقدامات مهم و موثر مجلس باید به اطلاع مردم برسد، اظهار داشت: برخی مصوبات مانند افزایش حقوق سربازان، در نظر گرفتن تسهیلات. برای آموزش زنان دارای فرزند و غیره برای بخش بزرگی از جامعه مفید بوده است.

وی افزود: برخی از افراد جامعه عادت دارند که آیات ناامیدی را بخوانند و فقط عیب ها را ببینند در حالی که نمایندگان مجلس به اتفاقات مهمی دست یافته اند.

فهیم نیا تاکید کرد: وزارتخانه ها و سازمان ها هر روز نیاز به قوانین جدید دارند و این وظیفه مجلس است که بتواند قوانین به روز را تصویب کند و این نقش مهم را نباید نادیده گرفت.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به تاریخ شیعه در ادوار مختلف اظهار داشت: شیعیان در دوره های تاریخ به اوج رسیدند و در دوره های دیگر در حاشیه قرار گرفتند، اما امروز شیعیان در اوج شکوفایی و حوادث قرار دارند. پیاده روی اربعین قدرت سیاسی و فرهنگی قوی را به نمایش گذاشته است و ما باید این قدرت شیعه را حفظ کنیم.

فهیم نیا تصریح کرد: حکومت شیعه ارزشی است و افرادی که مخاطب دارند وظیفه دارند تا جایی که امکان دارد از آن دفاع کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=195631

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.