افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 9 October , 2024
0

عقد قرارداد با ۷۶۲ فروشگاه اینترنتی در خوزستان

  • کد خبر : 390978
عقد قرارداد با ۷۶۲ فروشگاه اینترنتی در خوزستان

به گزارش خبرنگار بازار حمیدرضا فضل علیپور بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه ترافیک شبکه پستی خوزستان در سال جاری نسبت به سال گذشته 12 درصد رشد داشته است، اظهار داشت: در سال 2018، تردد شبکه پست در خوزستان نسبت به سال گذشته 12 درصد رشد داشته است. وی افزود: […]

به گزارش خبرنگار بازار حمیدرضا فضل علیپور بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه ترافیک شبکه پستی خوزستان در سال جاری نسبت به سال گذشته 12 درصد رشد داشته است، اظهار داشت: در سال 2018، تردد شبکه پست در خوزستان نسبت به سال گذشته 12 درصد رشد داشته است.

وی افزود: در حوزه تجارت الکترونیک نسبت به سال گذشته 81 درصد افزایش ارسال و محصولات آنلاین داشتیم و با 762 فروشگاه اینترنتی قرارداد منعقد کردیم در حالی که این تعداد در سال گذشته کمتر از 500 فروشگاه بود.

مدیر کل پست خوزستان بیان کرد: در شش ماهه نخست امسال 8 میلیون بسته پستی در استان توزیع و جابجا شد.

فضل علی پور گفت: 255 توزیع کننده موتوری به این مجموعه اضافه شده است و اداره کل پست خوزستان از 67 نقطه بسته های شهروندان را به سایر نقاط کشور ارسال می کند.

وی ادامه داد: همچنین روزانه 100 هزار مرسوله از طریق چهار خط مبادله تهران، اصفهان، بوشهر و همدان وارد استان می شود.

مدیر کل پست خوزستان با اشاره به اقداماتی که از سال گذشته در زمینه زیرساخت ها در خدمات پستی استان انجام شده است، یادآور شد: مهمترین آنها افتتاح و بهره برداری از ساختمان جدید سورتینگ و طبقه بندی است. مرکز مرسولات پستی به مساحت 1800 متر مربع که تا 2000 متر مربع دیگر قابل افزایش است.

فضل علی پور افزود: یکی دیگر از اقدامات انجام شده مناقصه سامانه ویژه است که ظرفیت ارسال 1000 مرسوله پستی به صورت همزمان به سراسر کشور را دارد.

وی با اشاره به اجرای پروژه JNEF در خوزستان و پیشرفت آن گفت: اطلاعات تمامی اماکن دولتی، مسکونی و تجاری در نقشه کاربری وارد شده است و امکان افزودن آدرس های دیگر مناطق شهری و روستایی بر روی این نقشه وجود دارد. .

مدیر کل پست خوزستان تصریح کرد: یکی از موثرترین اقدامات اتخاذ شده سیستم طبقه بندی و مرتب سازی مرسولات پستی است.

فضل علی پور گفت: ما و شرکت پست پیگیر این موضوع هستیم و شرکت های دانش بنیان داخلی و استانی در تلاش هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=390978

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.