افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

عطریانفر: عناصر مفسد و بیمار درونی در لایه های قدرت حاکم نهفته است/ گروه های وابسته به نظام متحد شوند و گلایه های خود را کنار بگذارند.

  • کد خبر : 176484
عطریانفر: عناصر مفسد و بیمار درونی در لایه های قدرت حاکم نهفته است/ گروه های وابسته به نظام متحد شوند و گلایه های خود را کنار بگذارند.

در بخشی از یادداشت محمد عطریانفر؛ این روزنامه از یکی از اعضای شورای مرکزی و معاون سیاسی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی نام می برد. هرازگاهی چهره های درخشان و مهربانی در جامعه ظاهر می شوند که به اقتضای توانی که خداوند به آنان داده و استعدادهای والاشان، مأموریت های مهمی را بر عهده می گیرند […]

در بخشی از یادداشت محمد عطریانفر؛ این روزنامه از یکی از اعضای شورای مرکزی و معاون سیاسی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی نام می برد.

هرازگاهی چهره های درخشان و مهربانی در جامعه ظاهر می شوند که به اقتضای توانی که خداوند به آنان داده و استعدادهای والاشان، مأموریت های مهمی را بر عهده می گیرند و با اخلاص و صفای باطن، مسئولیت های بزرگ ملی را که مردم محول می کنند، خالصانه بر عهده می گیرند. و مهارت و با شهامتی بی نظیر پا در خدمت خلق خدا گذاشتند و در این میان حشمیر رفسنجانی از افراد برجسته و بدنام این صحنه است. این رهبران درستکار و شایسته در حالی که در محدوده زمان تعیین شده خود گرفتار شده‌اند، از لحظه‌های آهسته بهترین استفاده را می‌کنند و خود را وقف تاریخ و اعتلای کرامت شهروندان و تعالی نسل‌های بعدی می‌کنند و از توان و قدرت خود استفاده می‌کنند. انرژی بدون تردید، فداکاری می کنند.

رجایی: هنوز برخی از نام آیت‌الله هاشمی احساس خطر می‌کنند/ هاشمی در زمان فوت هاشمی دهه 70 نبود/ قدرت چانه‌زنی او قابل انتقال نیست.

گلایه صریح عارف از تخریب آیت الله هاشمی و بی اعتنایی به دیدگاه و رفتار ایشان/ خاندان بزرگمرد باید کمبودها را جبران کنند.

این مردان حقیقت جو با رفتار و شیوه های عملی خود چراغ راهنما و نمادی کامل هستند که همچون فروغ جهانفروز راهگشای دهه های آینده خواهند بود و پشتوانه نسل های بعدی و با خلاقیت خود خواهند بود. و اطلاعات، راهنمای طالبان برای رسیدن به حقیقت خواهد شد. فقید سعید آقای هاشمی رفسنجانی امروز با وجدانی آسوده و ذهنی آرام در بارگاه نعمت الهی و غرق در رزق زمانی حق و در پیشگاه پروردگار با رضایت کامل به منبع نور و پیوند محبوب رسیده است. . اما برکات وجودش همچنان پابرجاست و منشا انسجام و منفعت نظام و ملتی است که بیش از 45 سال برای استقلال و عزت ملی و ثبات سیاسی خود مبارزه کرده است. دوستداران و دوستداران ایران و اسلام برای اعتلای جایگاه ایران و ایرانی در جهان تلاشی همگانی کرده اند.

مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی با برکت خود در تمام طول عمر خود کوشید تا مظهر ثبات و وحدت و استقلال کشور باشد و با درایت و هوشمندی همواره سعی در بهره گیری از توانمندی های انسانی نخبگان و قدرت ایمان داشت. مردم و توانمندی صاحب نظران و اندیشمندان در تمامی رشته ها و عرصه های مدیریتی است و باید از علم و همگامی علمای دوراندیش و خداشناس استفاده کرد و همگان را در راستای وحدت ملی و تقویت همبستگی جامعه هماهنگ کرد. . امروز ارادتمندان به حضرت آقای رفسنجانی تلاش می کنند تا اجتماع سالانه بزرگداشت آن بزرگوار را مبنای همدلی و اتحاد گروه های سیاسی قرار دهند و همگرایی دولت و ملت را به نمایش بگذارند. با کمال صمیمیت آرزومندیم که دلسوزان سربلندی کشور و ملت از فرصت و یاد مرحوم هاشمیر رفسنجانی استفاده کنند و یاد و خاطره ایشان را به عنوان مبنای و نماد وحدت ملی قرار دهند.

این همان وحدت نظر مورد انتظار، راه و تشریفاتی است که ملت شریف ایران به دنبال آن هستند و مجموعه های وابسته به نظام و مسئولان متعهد باید با هم متحد شوند و نارضایتی ها را کنار بگذارند، صداقت را ستایش کنند و گذشت کنند و معیارهای مردم را ایثار کنند. مشترک و در زمانی که دشمنان خبیث از خارج از مرزها امیدوارند به اختلافات داخلی دامن بزنند و عناصر فاسد و بیمار داخلی را که در لایه های قدرت حاکم پنهان شده و در واقع عامل دشمن و نفوذ خارجی هستند و به شمار می روند. روزها. برای سقوط ارزشها و ایمان ملی ملت، این وحدت شکسته دشمن، همواره ملاک عمل و آرزوی دیرینه آن دوستی را که سفر کرد و در تاریخ معاصر ایران به نام سرآمد بود محقق خواهد کرد. وحدت آفرین هاشمی ما معتقدیم هر ساله در سالگرد درگذشت هاشمی رفسنجانی باید گامی موثر و موفق در راه وحدت ملی برداریم و مسئولان نظام نیز باید قدر این وضعیت را بدانند و به آن احترام بگذارند و روح و روان اکبر هاشمی رفسنجانی را خشنود سازند.

۲۱۱۲۷

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=176484

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.