افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

عضو کمیسیون تلفیق: افزایش حداقل دستمزد کارکنان باید 20 درصد باشد. شاید دولت قصد دارد 18 درصد را ترک کند و مجلس آن را به 20 درصد برساند.

  • کد خبر : 141292
عضو کمیسیون تلفیق: افزایش حداقل دستمزد کارکنان باید 20 درصد باشد.  شاید دولت قصد دارد 18 درصد را ترک کند و مجلس آن را به 20 درصد برساند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): ایلنا: یکی از اعضای کمیسیون تلفیق بودجه گفت: دولت باید تلاش کند در 20 یا 25 قلم کالای اساسی زندگی مردم کشور، تورم را به حداقل برساند. این نوع حقوق کافی نیست. بهروز محبی نجم آبادی، عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403، درباره افزایش 18 درصدی حقوق کارمندان پیشنهادی […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

ایلنا: یکی از اعضای کمیسیون تلفیق بودجه گفت: دولت باید تلاش کند در 20 یا 25 قلم کالای اساسی زندگی مردم کشور، تورم را به حداقل برساند. این نوع حقوق کافی نیست.

بهروز محبی نجم آبادی، عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403، درباره افزایش 18 درصدی حقوق کارمندان پیشنهادی دولت که با توجه به شرایط تورمی کشور، مناسب نیست و کمکی به معیشت مردم نمی کند. وی گفت: باید منطق دولت را در این زمینه درک کنید. بشنویم و بعد می توانیم تصمیم بهتری بگیریم، اما به نظر من حداقل افزایش دستمزد باید 20 درصد باشد و شاید دولت قصد دارد 18 درصد بگذارد و مجلس این کار را انجام دهد. آن را به 20 درصد افزایش دهید.

و ادامه داد: طبیعتاً باید با نمایندگان دولت و سازمان برنامه و بودجه در کمیسیون تلفیق صحبت کنیم و استدلال های آنها را درباره پیشنهاد این درصد افزایش بشنویم.

نماینده مردم سبزوار در مجلس افزود: موضوع افزایش حقوق باید به دقت بررسی شود. بحث افزایش حقوق موضوع بحث است، اما علاوه بر آن، خود بحث افزایش حقوق که باعث تورم نمی شود نیز بحث جدی است. موضوع دیگر این است که مجلس از ابتدا تاکید دارد که دولت باید به طور جدی به موضوع توزیع کالاهای اساسی و حمایت های غیرنقدی بپردازد و در کنار آن وارد مسیر حمایت های اجتماعی ویژه شود.

وی تصریح کرد: دولت باید تلاش کند در 20 یا 25 قلم کالایی که کالای اساسی زندگی مردم در کشور محسوب می شود تورم را به حداقل برساند اما اینطور نیست.

محبی نجم آبادی در پاسخ به این سوال که در تعدیل بودجه سال آینده چقدر با دولت برای اجرای جدی طرح توزیع کالاهای اساسی به توافق برسید؟ وی بیان کرد: اطمینان می دهیم که این موضوع را چه از نظر افزایش حقوق و حمایت نقدی و چه در بحث توزیع کالاهای اساسی و حمایت های غیرنقدی به دقت بررسی خواهیم کرد و سعی می کنیم عموم مردم متضرر نشوند. زیان بیشتری دارد و تحت تاثیر محیط تورمی قرار نمی گیرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=141292

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.