افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

عضو هیئت مدیره پرسپولیس: از گل محمدی حمایت می کنیم و دست به برگ برنده تیممان نمی زنیم/ برای ناامید شدن زود است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 126750
عضو هیئت مدیره پرسپولیس: از گل محمدی حمایت می کنیم و دست به برگ برنده تیممان نمی زنیم/ برای ناامید شدن زود است – پرسپولیس نیوز

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که این باشگاه از یحیی گل محمدی حمایت می کند و قرمزها مطمئنا به روزهای خوب خود باز خواهند گشت. حسین خبیری در گفت وگو با تسنیم، درباره شکست پرسپولیس مقابل سپاهان و ناکامی سرخ ها در هفته های اخیر اظهار داشت: پرسپولیس در تاریخ بزرگ خود این […]

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که این باشگاه از یحیی گل محمدی حمایت می کند و قرمزها مطمئنا به روزهای خوب خود باز خواهند گشت.


حسین خبیری در گفت وگو با تسنیم، درباره شکست پرسپولیس مقابل سپاهان و ناکامی سرخ ها در هفته های اخیر اظهار داشت: پرسپولیس در تاریخ بزرگ خود این روزها را زیاد دیده است و اتفاقا همیشه قوی تر از گذشته برمی گردد. در این وضعیت قرار دارد. وقتی کوچکتر بودم و به عنوان مشاور و قائم مقام در پرسپولیس کار می کردم، تیم در بحران بود، اما تغییری ایجاد شد و با آمدن آری هان و دنیزلی، پرسپولیس متحول شد و همه روزهای خوبی را که بعد از آن داشت به یاد دارند. .

وی ادامه داد: در دهه 90 در اولین ماه های حضور برانکو در پرسپولیس روزهای بدی را پشت سر گذاشت و نتایج خوبی کسب نکرد. در همان زمان انتقادات زیادی نیز وجود داشت، اما هواداران از تیم حمایت کردند و بازیکنان و کادر فنی تمام تلاش خود را انجام دادند و چندین سال پیاپی به موفقیت هایی دست یافتند. ما این روزها را تجربه کرده ایم و با آنها آشنا هستیم، اما هر وقت در این شرایط قرار گرفتیم، نقطه عطف ما می شود.

ادامه مطلب

رفعت: انصاف نیست فقط گل محمدی را مقصر شکست ها بدانیم/ حریفان دست پرسپولیس را خوانده اند.

یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس تصریح کرد: یک بار در زمان کالدرون که مقابل نفت مسجد سلیمان تهران شکست خوردیم نگرانی بیشتر شد اما باشگاه و هواداران در کنار کالدرون ایستادند و در نهایت همان فصل قهرمان شدیم. حتی یحیی گل محمدی هم در مقطعی در پرسپولیس برای تصمیم گیری دچار مشکل شد اما باز هم پرسپولیس با قدرت و با حمایت هواداران و تلاش مضاعف بازیکنان و کادرفنی زانو نزد و یا علی گفت. دوباره در فوتبال ایران مرد شدند. از این روزها خیلی زندگی کرده ایم و در نهایت نام بزرگ پرسپولیس و تاریخ این باشگاه باعث می شود بازیکنان، مربیان و مدیران انگیزه خود را از دست ندهند و به فکر جبران باشند. بیرانوند بعد از بازی برای بچه ها صحبت کرد. مطمئنا بازیکنان و کادر فنی بیشتر از هواداران ناراحت هستند. احساس مسئولیت می کنند. آنها قطعا مصمم هستند تا نتایج را جبران کنند و بتوانند تیم را مانند دفعه قبل به جایگاه واقعی خود برسانند. همانطور که بیرانوند گفت به روزهای خوب برمی گردیم. خیلی زود است که ناامید شویم و کسی از قهرمان بودن صحبت کند.

خبیری با بیان اینکه هواداران پرسپولیس حق دارند از نتایج ناراحت باشند، تاکید کرد: هواداران مالک واقعی باشگاه هستند. آنها با تمام وجود تیم را دوست دارند و از دست دادن آنها روی زندگی آنها تأثیر می گذارد. به هواداران حق می دهم و دستشان را می بوسم اما مثل همیشه و مثل تجربیات قبلی از تیم حمایت کنیم چون یک هوادار واقعی در لحظات سخت کنار تیمش است و پرسپولیسی ها همیشه این را نشان دادند.

وی در خصوص تاثیر مصدومیت چند بازیکن مهم پرسپولیس در نتایج این تیم گفت: سه چهار بازیکن کلیدی خود را با بدشانسی از دست داده ایم که بسیار تاثیرگذار هستند. سلمانی، پورعلیگنجی و امیری همه در یک تیم هستند و به نظرم کادرفنی فعلا بدشانس است اما مطمئن باشید پرسپولیس بزرگتر از این حرف هاست. همه باید دست به دست هم دهیم. ما هرگز تیم را پشت سر نمی گذاریم. این را هم باید بگویم که قانون سقف قرارداد باعث بی عدالتی در پرسپولیس شده است. مدیریت باشگاه موظف به رعایت قانون بود اما از سوی دیگر مشخص است که برخی باشگاه ها از سقف عبور کرده اند. به نظر من پرسپولیس آسیب دید. هم امتیازات را از دست دادیم و هم به دلیل احترام به قانون، مدیریت باشگاه دستش را روی نقل و انتقالات بسته بود.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به شایعات مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر احتمال تغییر در کادر فنی پرسپولیس، توضیح داد: این حرف ها موضوعیتی ندارد. همه ما ناراحتیم چون تیم بزرگی هستیم و نمی توانیم این نتایج را تحمل کنیم. شاید خیلی از باشگاه ها با وجود تلاش های سال ها نتیجه نگیرند و برایشان عادی شده باشد اما اینطور نیست که احساسی تصمیم بگیریم. ما فقط یک راه داریم و آن حمایت است. آیا ممکن است بهترین تیم های دنیا نوسان نداشته باشند؟ وقتی آنها جام قهرمانی را در پایان فصل ببرند، عظمت نشان داده خواهد شد. ما بارها این بدشانسی را داشته ایم و هیجان زده شدن درست نیست. گل محمدی بهترین مربی ایران است و نتایج و آمار این را می گوید. هیچ عقل سلیمی به برگ برنده شما دست نخواهد زد. ما در هیئت مدیره کاملا از این موضوع آگاه هستیم و از کادر فنی و تیم حمایت می کنیم. ما هواداران را برای این نتایج درک می کنیم. ناراحتی شما قابل درک است اما با حمایت تیم انشاالله به روند خوب خود باز خواهیم گشت.

خبیری در پاسخ به شایعه کسر 10 درصدی از قرارداد بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس، گفت: بحثی در این مورد نشده و اکنون زمان چنین حرف هایی نیست. خود مربیان و بازیکنان از همه آزاردهنده ترند. چنین کلمه ای هیچ ربطی ندارد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)