افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

عضویت دو ایرانی در کمیسیون های فدراسیون جهانی موتورسواری و اتومبیل رانی

  • کد خبر : 211740
عضویت دو ایرانی در کمیسیون های فدراسیون جهانی موتورسواری و اتومبیل رانی

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، عضویت همزمان دو نماینده ایران در کمیسیون های فدراسیون جهانی موتورسواری و موتورسواری برای اولین بار فرصت مغتنمی برای معرفی ایران و استفاده از توان بین المللی برای پیشرفت این امر فراهم کرده است. نظم و انضباط به ویژه در آموزش مربیان، داوران و ورزشکاران. مازیار نظمی رئیس و […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، عضویت همزمان دو نماینده ایران در کمیسیون های فدراسیون جهانی موتورسواری و موتورسواری برای اولین بار فرصت مغتنمی برای معرفی ایران و استفاده از توان بین المللی برای پیشرفت این امر فراهم کرده است. نظم و انضباط به ویژه در آموزش مربیان، داوران و ورزشکاران.

مازیار نظمی رئیس و فیروز سیدمهدی نایب رئیس فدراسیون موتورسواری و موتورسواری به عنوان دو عضو کمیسیون های جهانی در نشست فدراسیون جهانی موتورسواری و موتورسواری حضور یافتند.

ناظمی درباره این دیدار گفت: فیروزه سیدمهدی عضو کمیسیون بانوان و من نیز عضو کمیسیون تحرک فدراسیون جهانی هستم و در نشست امسال در لیون فرانسه گزارش تصویری و به ویژه ما ارائه خواهیم کرد. ویدئویی پخش خواهد کرد. فعالیت های ورزشی ایران در این زمینه و در بخش بانوان مورد تحسین گسترده اعضای کمیسیون ها قرار گرفت.

وی افزود: در حاشیه نشست امسال با وگاس رئیس فدراسیون جهانی موتور سیکلت دیدار کردیم که وی با یادآوری سفر خود به ایران اعلام کرد که اقداماتی را برای ارتقای سطح آموزش و حمایت از مشارکت ایرانیان انجام می دهد. ورزشکاران در مسابقات جهانی

رئیس فدراسیون موتورسواری و موتورسواری در خصوص دیدار با باربارا ویسنتینی، رئیس کمیته آموزش فدراسیون جهانی، یادآور شد: این دیدار با هماهنگی و رایزنی با آکادمی و کمیته تحقیق و توسعه فدراسیون انجام شده است. به زودی پیشنهادات خود را در قالب بورسیه (حمایت مالی از آموزش کشورها) با فدراسیون ارائه خواهیم کرد.

ناظمی خاطرنشان کرد: برنامه و گزارش نایب رئیس فدراسیون ایران نیز مورد توجه اعضای کمیته بانوان قرار گرفت و در نظر داریم در آینده نزدیک جمعی از اعضای این کمیته به ایران سفر کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=211740

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.