افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
1

عشر در جامعه ایثارگر حذف می شود/ شناسایی 2200 شهید اسیر – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 382390
عشر در جامعه ایثارگر حذف می شود/ شناسایی 2200 شهید اسیر – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید اوحدی در حاشیه اجلاسیه شهدای استان که همزمان با دومین کنگره ملی ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید دیار علویان خط شکن برگزار شد، از امضای تفاهم نامه ای خبر داد و گفت: امید است. که طی این تفاهم نامه مشکلات این قشر تاثیرگذار با همکاری استاندار مازندران و بنیاد شهید […]

به گزارش خبرنگار مهر، سعید اوحدی در حاشیه اجلاسیه شهدای استان که همزمان با دومین کنگره ملی ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید دیار علویان خط شکن برگزار شد، از امضای تفاهم نامه ای خبر داد و گفت: امید است. که طی این تفاهم نامه مشکلات این قشر تاثیرگذار با همکاری استاندار مازندران و بنیاد شهید این مرتفع خواهد شد. خط از شمال کشور بیرون می آیند.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با گرامیداشت یاد و نام رهبر جبهه مقاومت افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی راه این شهید بزرگوار با قدرت ادامه خواهد داشت. امروز غزه و فلسطین و مظلومیت مردم بی دفاع آنجا به موضوع اول جهان تبدیل شده است و کشورهای مختلف دنیا برای دفاع از این مردم و از بین بردن اسرائیل راهپیمایی می کنند.

مدیرعامل بنیاد شهید تاکید کرد چون پیروزی نهایی متعلق به جبهه مقاومت است.

اوحدی با قدردانی از تلاش مسئولان مازندران برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دیار علویان به ویژه 82 شهید غریب در اسارت گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای دومین کنگره سراسری 14 هزار و 500 شهید دیار علویان خواستار قرائت شدند. روایت و توضیح جان و فدای شهدای مازندران شد. به گفته معظم له از برای تبیین ماجرای شهدا باید از ظاهر فراتر رفت. جنگ تحمیلی را به عنوان یک برکت معرفی کردند و خواستار تبیین صحیح دستاوردهای دفاع مقدس شدند.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه دفاع مقدس سرشار از استقامت، درایت و درایت بود، افزود: رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی که در واقع یک جنگ بین المللی بود، با ایمان و صلابت و از روی عهد و پیروزی با بعثی ها مقابله کردند. حق، پیروزی مجاهد در راه است. خداوند در مقابل جبهه کفر است، بهره بردند.

مدیرعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اهمیت تکریم و تکریم خانواده های شهدا به ویژه مادران و همسران این مردان وارسته گفت: رزمندگان اسلام در اردوگاه های رژیم بعث شکنجه های بی شماری را متحمل شدند. عراق، زندگی آزادگان سرافراز جمهوری اسلامی باید درست گفته شود.»

اوحدی با بیان اینکه تاکنون ۲ هزار و ۲۲۲ شهید خارجی در اسارت شناسایی شده است، گفت: به یاد آورد: 82 نفر از این شهدا متعلق به دیار علویان هستند.

وی از تلاش برای حذف عشر در جامعه ایثارگری خبر داد و گفت: به زودی چهار هزار کودک از جامعه ایثارگری استان مازندران در دستگاه های اجرایی استان جذب می شوند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=382390

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.