افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
3

عشایر از توان مالی ستاد اجرایی فرمان امام استفاده کنند

  • کد خبر : 175982
عشایر از توان مالی ستاد اجرایی فرمان امام استفاده کنند

به گزارش بازار، شایان نادری چهارشنبه شب در جلسه شورای عشایری استان اصفهان افزود: از آنجایی که اعتبارات این نهاد برای عشایر سراسر کشور کافی نیست، لازم است از توان مالی سایر نهادها و ارگان های دولتی استفاده شود. . . وی ادامه داد: دولت سیزدهم رویکردی تخصصی برای رفع مشکلات مسافران دارد و تاکنون […]

به گزارش بازار، شایان نادری چهارشنبه شب در جلسه شورای عشایری استان اصفهان افزود: از آنجایی که اعتبارات این نهاد برای عشایر سراسر کشور کافی نیست، لازم است از توان مالی سایر نهادها و ارگان های دولتی استفاده شود. . .

وی ادامه داد: دولت سیزدهم رویکردی تخصصی برای رفع مشکلات مسافران دارد و تاکنون اقدامات مناسبی در این زمینه انجام شده است.

رئیس سازمان امور عشایری میزان اعتبار تخصیص یافته در حوزه بحران در بخش های مرتبط با این قشر را چندان زیاد دانست و تصریح کرد: از این رو نیازمند حمایت سایر نهادها در این بخش هستیم.

نادری اعتبارات عشایری استان اصفهان در سال جاری را بالغ بر 925 میلیارد ریال عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در نظر داریم برای سال آینده این رقم را افزایش دهیم.

استاندار اصفهان نیز در این جلسه بررسی 32 مصوبه مربوط به عشایر در ادارات مختلف را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: مقرر شد در هر یک از مصوبات برنامه های اجرایی مربوط به هر نهاد و سازمانی تدوین شود.

سید رضا مرتضوی با اشاره به درخواست عشایر عرب جرقویه واقع در شهرستان جرقاویه در شرق استان مبنی بر برگزاری رزمایش نظامی در این منطقه گفت: در حال پیگیری این موضوع هستیم و “سیاست و معاون امنیت استان ، پیگیری های لازم را انجام می دهد.”

وی با تاکید بر ایجاد بستر ارتباطی و مخابراتی برای این گروه به منظور آموزش و اطلاع رسانی، افزود: لازم است 11 سایت مخابراتی وعده داده شده تا قبل از پایان سال در این استان به بهره برداری برسد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=175982

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.