افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

عسگریان: شاید پرسپولیس و استقلال بخواهند در شهر دیگری بمانند! – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 110796
عسگریان: شاید پرسپولیس و استقلال بخواهند در شهر دیگری بمانند!  – پرسپولیس نیوز

رئیس شرکت توسعه و تجهیز وضعیت ورزشگاه آزادی را تشریح کرد. مهیار عسگریان در خصوص برگزاری جشن استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی که اعلام کرده بود تنها یک تیم می تواند میزبانی کند، اظهار کرد: من نگفتم نه استقلال و نه پرسپولیس. اینکه شمن باید بسته بشه یکی از 2 تیم که بستگی به […]

رئیس شرکت توسعه و تجهیز وضعیت ورزشگاه آزادی را تشریح کرد.

مهیار عسگریان در خصوص برگزاری جشن استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی که اعلام کرده بود تنها یک تیم می تواند میزبانی کند، اظهار کرد: من نگفتم نه استقلال و نه پرسپولیس. اینکه شمن باید بسته بشه یکی از 2 تیم که بستگی به سازمان لیگ و بازی ها داره ما بین بازی ها میتونیم بگنجانیم.

وی در خصوص صحبت های افشین پیروانی مبنی بر اینکه این یک نوع خیانت است، گفت: من نشنیدم اما نه، ما چنین کاری نمی کنیم. برای ما پرسپولیس عزیز قلب است و استقلال تاج سر.

مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی درباره دیدار امروز با مدیرعامل استقلال گفت: تقریباً هر روز با دوستان ملاقات می کنیم یا تلفنی صحبت می کنیم. دستور جلسه قرار نبود در ورزشگاه آزادی برگزار شود. در اسفند ماه در حال زراعت زمین هستیم و از علی خاطر برای مسائل مربوط به نگهداری زمین کمک می خواهیم. با احتساب همکاری هایی که داریم باید ببینیم چه کمکی می تواند به ما کمک کند که انشاالله در روزهای آینده اعلام خواهیم کرد. قرار است استقلال به ما کمک کند.

عسگریان در خصوص بدهی 2 تیم به ورزشگاه آزادی و انحلال آن گفت: استقلال و پرسپولیس مشکلات خاص خود را دارند و تامین منابع مالی آنها سخت است. هر دو حوزه زیر نظر وزارت ورزش هستند و نمی خواهیم به تیمی فشار بیاوریم و بگوییم شرایط خود را رعایت کنند. اصلاً با دوستان این حرف ها را نداریم. قرار شد به ما کمک کنند تا شرایط زمین را آماده کنیم تا بازی های روانی خوبی داشته باشند. مشکلات را با هم مطرح می کنیم. خطیر و درویش عزیزان ما هستند. انشاالله با هم مشکلات را حل خواهیم کرد.

وی در خصوص صندلی های سکویی که قبلا تکمیل شده است، گفت: به محض تامین بودجه، فاز بعدی را آغاز می کنیم. بودجه مرحله به مرحله است. از سازمان برنامه و بودجه هم مهمانان ویژه ای داشتیم. انشاالله با این بودجه به ما در نصب صندلی ها کمک کنند.

مدیرعامل شرکت پروموشن در خصوص اینکه آیا استقلال و آلومینیوم در ورزشگاه آزادی برگزار می شود یا خیر، گفت: تصمیم اصلی در مورد برگزاری یا عدم برگزاری این مسابقات بر عهده سازمان لیگ است. خود تیم ها حتی می توانند بگویند که می خواهند بازی هایشان را در شهر یا استادیوم دیگری برگزار کنند. موضوع دیگر بحث فنی خاک است. ما این بحث را بازی به بازی پیش خواهیم برد. دیدید که بازی با الهلال خیلی خوب بود اما بازی استقلال و هوادار مثل قبل نبود.

وی گفت: بعد از این مسابقه باید تصمیم بگیریم. حق این زمین متعلق به استقلال و پرسپولیس است. ما نظر دیگری جز این نداریم. اگر بتوانیم با هر دو تیم و سازمان لیگ به توافق برسیم، در اسفندماه نوبت به کاشت چمن می رسد. تا آن زمان باید دید شرایط زمینی و تامین مالی برای تصمیم گیری خوب برای آزادی چگونه است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)