افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

عزم نیروی دریایی ایران و پاکستان برای مبارزه با تروریسم دریایی

  • کد خبر : 127632
عزم نیروی دریایی ایران و پاکستان برای مبارزه با تروریسم دریایی

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، دریادار جاوید اقبال فرمانده دانشکده جنگ لاهور پاکستان که به دعوت دریادار شهرام ایرانی فرمانده نداجا به ایران سفر کرده بود، با حضور در نیروی دریایی ارتش با فرمانده ارتش دیدار و گفتگو کرد. مرکز فرماندهی. در این دیدار بر همکاری همه جانبه دو نیروی دریایی ایران و پاکستان […]

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، دریادار جاوید اقبال فرمانده دانشکده جنگ لاهور پاکستان که به دعوت دریادار شهرام ایرانی فرمانده نداجا به ایران سفر کرده بود، با حضور در نیروی دریایی ارتش با فرمانده ارتش دیدار و گفتگو کرد. مرکز فرماندهی.

در این دیدار بر همکاری همه جانبه دو نیروی دریایی ایران و پاکستان برای جلوگیری از رشد و گسترش ناامنی های دریایی به ویژه تروریسم دریایی و تبادل اطلاعات ستادی تاکید شد.

فرمانده دانشگاه جنگ پاکستان لاهور ضمن بازدید از دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران از توانمندی های علمی و پژوهشی این دانشگاه بازدید کرد.

هیچ قدرتی نمی تواند به پیوند مشترک ایران و پاکستان آسیب برساند

دریادار جاوید اقبال در این بازدید ضمن تشکر از استقبال دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت: ایران و پاکستان دو کشور دوست و برادر هستند و ما تمدنی هستیم که در هر دو کشور حضور داریم. فرهنگ کهن، خرد و غرور ملی ایران نیز مایه الهام ملت پاکستان است و ما معتقدیم دو کشور ایران و پاکستان دو بازوی یک پیکر هستند.

وی با اشاره به ایستادگی و استقامت مردم ایران افزود: در این چند روزی که در ایران برده بودم ملتی را دیدم که با وجود شدیدترین تحریم ها از آرمان های خود دست بر نمی دارد.

رئیس هیئت پاکستانی با اشاره به توانمندی های متعددی که در روابط ایران و پاکستان در حوزه نیروهای مسلح وجود دارد، افزود: در حوزه دریایی مفتخریم که پذیرای افسران نیروی دریایی ایران به عنوان دانشجو در پاکستان هستیم.

وی همچنین گفت: دو کشور ایران و پاکستان در زمینه های سیاسی، اجتماعی، جغرافیایی و تاریخی پیوندهای متفاوتی دارند و هیچ قدرتی نمی تواند این پیوند مشترک را خدشه دار کند.

ارتش نرگس ایران برای تبادل معلم با دانشکده جنگ نیروی دریایی پاکستان آماده می شود

در این دیدار امیرحسین ولیوند زمانی فرمانده دانشگاه و ستاد ارتش نیز بر اهمیت توجه به گزاره های فرهنگی مشترک و عمیق دو کشور تاکید کرد و اظهار داشت: ایران و پاکستان روابط فرهنگی مشترک عمیق و طولانی دارند. چنان که اگر اساس یک رابطه مبتنی بر گزاره های فرهنگی باشد، این رابطه قوی و ناگسستنی خواهد بود.

امیر ولیوند گفت: امروز تبادل دانشجو و سفر هیئت های نظامی دو کشور به نحو مطلوب ادامه دارد و آمادگی داریم با دانشکده جنگ نیروی دریایی پاکستان در زمینه تبادل اساتید همکاری کنیم.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=127632

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.