افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

عزم جدی دولت سیزدهم برای محرومیت زدایی در شهرستان کوهرنگ

  • کد خبر : 286327
عزم جدی دولت سیزدهم برای محرومیت زدایی در شهرستان کوهرنگ

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری،محمد کریمی وی گفت: بازدید میدانی موثر از پروژه های آبرسانی و فاضلاب منطقه موگویی شهرستان کوهرنگ با حضور جمعی از مسئولان انجام شد. مهندس کریمی افزود: برای تحقق عدالت اجتماعی و توسعه پایدار روز گذشته به همراه جمعی از مسئولان و خادمان حامی به شهرستان کوهرنگ سفر […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری،محمد کریمی وی گفت: بازدید میدانی موثر از پروژه های آبرسانی و فاضلاب منطقه موگویی شهرستان کوهرنگ با حضور جمعی از مسئولان انجام شد.

مهندس کریمی افزود: برای تحقق عدالت اجتماعی و توسعه پایدار روز گذشته به همراه جمعی از مسئولان و خادمان حامی به شهرستان کوهرنگ سفر کردیم. این سفر با حضور در منطقه محروم موگوی از نزدیک شناسایی شد. چالش ها و نیازهای مردم و حضور مسئولان برای حل مشکلات.

وی گفت: این بازدید میدانی با حضور دکتر عزیزی نماینده مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ، امام جمعه چالگرد فرماندار کوهرنگ، مسئولین شرکت آب و فاضلاب شهرستان انجام شد. استان و شهرستان، کارشناسان و مدیران استان و شهرستان.

گفتنی است مدیرعامل شرکت آبفا ضمن بازدید از پروژه فاضلاب روستای سیر آقا سید از وضعیت آب شرب روستاهای خویه، سوه، صالح کوته و آخرین روستای استان چین نیز بازدید کرد.

وی گفت: تمرکز بر حل مشکل فاضلاب روستای سیر آقا سیدی نمونه گردشگری از اولویت های شرکت آب و فاضلاب است که نیازمند حمایت است.

مهندس کریمی با حضور مسئولین حاضر در جلسه ای که در مسجد آن روستا برگزار شد وضعیت فاضلاب روستای سر آقا سید را بررسی کرد و ضمن تشریح جزئیات پروژه شبکه فاضلاب خواستار تامین و تخصیص اعتبارات لازم برای تسریع در این امر شد. فرآیند اجرا این پروژه بود.

وی با اشاره به اهمیت تکمیل این پروژه برای ارتقای سطح سلامت و کیفیت زندگی ساکنان این شهرک، رفع این مشکل را یکی از اولویت های اصلی در این حوزه دانست.
یادآور می شود، هیئت بازدید کننده پس از روستای سرآقا سید به روستاهای خویه، سوه، صالح کوتاه و چین رفتند تا از نزدیک وضعیت آب شرب این مناطق را مورد ارزیابی قرار دهند.

گفتنی است مسئولان هر یک از این روستاها با حضور در سطح جامعه هنگام بررسی مشکلات و چالش های موجود در حوزه تامین آب شرب راهکارهایی را برای رفع آنها ارائه کردند.

مسئولان حاضر در این بازدید با تاکید بر عزم خود برای محرومیت زدایی و توسعه پایدار در سطح شهرستان کوهرنگ، اظهار داشتند که در تلاش هستند با تامین اعتبار و اجرای پروژه های آبرسانی و فاضلاب استان به شرکت آب و فاضلاب در یک پروژه کمک کنند. روش مناسب

هیئت بازدید کننده ابراز امیدواری کرد با همدلی و همکاری همه نهادهای ذیربط به زودی شاهد پیشرفت و ارتقای روزافزون و گسترده و ارتقای سطح زندگی مردم این منطقه باشیم.
باید گفت با اعتماد به عزم و اراده مسئولان و همراهی مردم می توان امیدوار بود که در آینده ای نه چندان دور شاهد پیشرفت های مثبت در تمامی عرصه های استان باشیم و گام های بلندی برداشته شود. ارتقای سطح زندگی و توسعه پایدار جمعیت.

46

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=286327

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.