افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

عزت اللهی: پیشنهاد پرسپولیس و استقلال فقط یک حرف بود/ احتمال بازگشت به لیگ ایران را رد نمی کنم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 162466
عزت اللهی: پیشنهاد پرسپولیس و استقلال فقط یک حرف بود/ احتمال بازگشت به لیگ ایران را رد نمی کنم – پرسپولیس نیوز

بازیکن تیم فوتبال ایران گفت: برخی رسانه ها با شیطنت بازیکنان تیم ملی را مقابل مردم قرار دادند. سعید عزت اللهی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جریان حضور در یک برنامه تلویزیونی درباره شرایط لیگ فوتبال دانمارک که خود یکی از اعضای آن است، گفت: تیم های لیگ دانمارک در لیگ قهرمانان اروپا و […]

بازیکن تیم فوتبال ایران گفت: برخی رسانه ها با شیطنت بازیکنان تیم ملی را مقابل مردم قرار دادند.

سعید عزت اللهی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جریان حضور در یک برنامه تلویزیونی درباره شرایط لیگ فوتبال دانمارک که خود یکی از اعضای آن است، گفت: تیم های لیگ دانمارک در لیگ قهرمانان اروپا و اروپا عملکرد خوبی داشتند. . لیگ هر سال نمی گویم لیگ خیلی خوبی است اما لیگ سطح پایینی نیست و بازیکنان زیادی در این لیگ به تیم های بزرگ اروپایی منتقل می شوند. من زمانی به دانمارک رفتم که یک مصدومیت بسیار جدی داشتم و آنها باید به من اعتماد کنند تا به شرایط ایده آل برگردم.

رسانه ها مردم را مقدم بر بازیکنان قرار می دهند

عزت اللهی در خصوص نقل و انتقالات جنجالی ماشینی گفت: من به نمایندگی از بازیکنان و کادرفنی تیم ملی در این زمینه صحبت می کنم، به دلیل شرایط سختی که مردم داشتند در این مدت به خود اجازه اظهار نظر در این مورد را نمی دهیم. برخی رسانه ها با شیطنت و توهین، بازیکنان تیم ملی را مقابل مردم قرار دادند. این مجوزها برای صعود به جام جهانی بود که باید یک سال و نیم پیش می گرفتیم که متاسفانه نگرفتیم. این واگذاری کاملا قانونی بوده، هیچ رانت، سوء استفاده یا کار غیرقانونی در این فرآیند انجام نشده است.

ارسال خودرو خواسته بازیکنان و کادرفنی تیم ملی نبود

وی افزود: زمانی که تیم هایی از سراسر جهان به جام جهانی صعود می کنند بین 30 تا 40 درصد پاداش صعود به بازیکنان آن تیم تعلق می گیرد اما ما این پاداش را از فیفا دریافت نمی کنیم. این مجوزها از سوی بازیکنان و کادرفنی تیم ملی درخواست نشده است. بازیکنانی که این حواله ها را دریافت می کردند 160 درصد مالیات گمرکی و 4 درصد قیمت خودرو را به اداره دارایی پرداخت کردند. ماشین ها برای گرفتن پلاک از قبل در پارکینگ خانه ها هستند. این محموله های خودرو چندان بد نیست و ارز وارد کشور شده است. ما می خواهیم همه ورزشکارانی که برای این کشور زحمت می کشند بتوانند حداقل های خود را کسب کنند و این پاداش ها را فقط برای فوتبالیست ها نمی خواهیم. حالا باید بازیکنانی که پول خرج کرده اند را مدیریت کنید. از کیومرث هاشمی، مهدی تاج و همه مسئولانی که در دیوان عدالت کشور هستند تقاضا دارم در مدت زمان کوتاه باقی مانده تا جام ملت های آسیا این مشکل را حل کنند تا از نظر روحی بازیکنان را تحت تاثیر قرار ندهد.

اگر به فینال جام ملت های آسیا برسیم، دستاورد خوبی خواهد بود.

عزت اللهی در خصوص شرایط تیم ملی در جام ملت های آسیا گفت: نمی توان تورنمنت های بزرگ فوتبال را از قبل پیش بینی کرد و همیشه شگفتی هایی وجود داشته است. به نظر من تیمی می تواند موفق باشد که از همان مسابقه اول از تمرکز و انرژی 100 درصد استفاده کند و با همدلی کامل وارد مسابقات شود. تیم ملی ایران قطعا یکی از بزرگترین تیم های آسیاست اما باید این را هم در نظر بگیریم که سایر کشورها هم بیکار ننشستند و هر کشوری حرفی برای گفتن خواهد داشت اما به نظر من اگر به فینال جام ملت های آسیا صعود کنیم. ملت ها، دستاورد خوبی خواهد بود.

اتحاد و همدلی خوبی در انتخاب شکل گرفته است

عزت اللهی در خصوص تاثیر امیر قلعه نویی بر تیم ملی گفت: با توجه به اینکه چندین سال مربی خارجی تیم را هدایت می کرد، فدراسیون به مربی ایرانی روی آورد و فکر می کنم در آن زمان گزینه دیگری وجود نداشت. از قلعهنویی که می توانست تیم را هدایت کند. فکر می کنم تصمیم هوشمندانه ای بود. جو تیم ملی هم از نظر تاکتیکی و هم از نظر اخلاقی به تدریج بهتر شد. خدا را شکر وحدت و همدلی در انتخاب به خوبی شکل گرفته است.

من فقط با استقلال و پرسپولیس صحبت کردم.

این بازیکن ملی پوش درباره احتمال بازی در استقلال یا پرسپولیس و شایعاتی که در مورد پیشنهاد جذب این دو باشگاه وجود دارد، گفت: ابتدا از لطف مردم و هواداران تشکر می کنم. اما پیشنهاد این 2 باشگاه همیشه محدود به گفت و گو بوده است، زیرا اغلب اوقات با من تماس می گرفتند و ارتباط برقرار می شد، من با باشگاه هایم قرارداد داشتم و به عنوان بازیکن قراردادی جای من برای مذاکره نیست. من فقط شرایط قراردادم را توضیح دادم و بقیه پیگیری هایی که باید از طریق باشگاه ها با باشگاهم انجام می دادم. حالا باید تا تابستان که بازیکن آزاد می شوم صبر کنیم و امیدوارم ببینم چه اتفاقی می افتد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان حضور او در لیگ ایران وجود دارد یا خیر، گفت: با توجه به شرایطی که باید ایجاد شود، باید دید خدا می خواهد چه اتفاقی بیفتد.

عزت اللهی درباره مشکل سربازی بازیکنان تیم ملی گفت: من خودم در حال حاضر دانشجو هستم اما قطعا با این وضعیت باید روزی سرباز شوم. امیدوارم سازمان شیفت برنامه ای را اجرا کند تا ورزشکاران حرفه ای بتوانند راحت تر به ورزش ادامه دهند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)