افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
10

نمایشگاه فناوری CES 2023 معرفی شد

  • کد خبر : 15091
نمایشگاه فناوری CES 2023 معرفی شد

نمایشگاه فناوری CES 2023 این روزها در شهر لاس وگاس در حال برگزاری است و تا فردا ادامه خواه. در این بزرگ، مشهورترین شرکت‌های فعال در فناوری به ارائه جدیدترین خودروهای خود. شرکت چینی نیز به عنوان یکی از این شرکت‌ها دستگاه‌های بسیاری را در معرفی کرده‌اند که تاپ دو نمایشگر لنوو یوگا بوک بوک […]

نمایشگاه فناوری CES 2023 این روزها در شهر لاس وگاس در حال برگزاری است و تا فردا ادامه خواه. در این بزرگ، مشهورترین شرکت‌های فعال در فناوری به ارائه جدیدترین خودروهای خود. شرکت چینی نیز به عنوان یکی از این شرکت‌ها دستگاه‌های بسیاری را در معرفی کرده‌اند که تاپ دو نمایشگر لنوو یوگا بوک بوک بوک یکی یکی یکی یکی یکی یکی یکی یکی یکی یکی یکی یکی یکی یکی یکی یکی یکی از یکی از جذاب‌ترین‌ها است. این تاپ فوق‌العاده با سخت‌افزار قدرتمند دو صفحه نمایش لمسی هم می‌تواند به عنوان یک لپ‌ی کاربردی کاربردی داشته باشد و یک نمایشگر بسیار برای تماشای محتوای بزرگ‌های بزرگ باشد.

این دو را می‌توان در جهت افقی یا قرار داد و به یک کلید بلوتوثی مجزا متصل کرد. یوگا بوک 9i حتی به اجازه می‌دهد تا با استفاده از صفحه مجازی روی نمایشگر دوم از آن به شکل یک لپ تاپ معمولی استفاده کرد. کاربران همچنین می‌توانند از قلم لنوو بر روی این دستگاه استفاده کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به مشخصات لنوو یوگا بوک 9i بیندازیم.

لنوو یوگا بوک 9i

مشخصات و ویژگیهای لنوو یوگا بوک 9i

لنوو یوگا بوک 9i دارای یک جفت پنل اولد 13 اینچی است که دارای وضوح 2.8k، دارای 400 نیت و نرخ تازه سازی 60 هرتز را ارائه کرده و رنگی dci-p3 را به طور کامل کامل می کند، یعنی 100 درصد پوشش می دهد. این لپ تاپ نوآورانه مجهز به پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل i7-1355U و i5-1335U با چراف گا شریف گ.

این نوت بوک دو نمایشگر دارای 16 حافظه رم LPDDR5x بوده و فضای ذخیره‌سازی آن هم از بین دو گزینه 512 گیگابایت و 1 ترابایت حافظه PCIe 4.0 NVMe SSD قابل انتخاب است. یک باتری 80 وات ساعتی انرژی را در حالت استفاده از هر نمایشگر، می‌توان تا 10 ساعت دوام داشت. در حالت تک صفحه نمایش هم می‌توان با یکبار شارژ تا 14 ساعت از این لپ تاپ استفاده کرد.

لنوو یوگا بوک 9i

در بخش، یوگا بوک بوک از وای-فای 6e، بلوتوث نسخه 5.2 و سه تاندربولت 4 پشتیبانی می‌کند که از آن‌ها برای شارژ باتری نیز می‌شود. از دیگر این محصول می‌توان به بلندگوهای چهارگانه Bowers & Wilkins با پشتیبانی دالبی اتموس و وب کم فول دی با سنسور مادون قرمز و شاتر حریم خصوصی اشاره اشاره کرد. ضخامت بدنه این نوت بوک 15.96 میلی متر و وزن آن حدود 1.38 وزن است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=15091

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.