افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 18 September , 2024
0

عرضه جهانی Huawei MatePad Pro 12.2 (مدل 2024) تایید شد

  • کد خبر : 365104
عرضه جهانی Huawei MatePad Pro 12.2 (مدل 2024) تایید شد

هواوی در حال آماده شدن برای برگزاری یک رویداد بزرگ در روز پنجشنبه ۱۹ سپتامبر است که در طی آن احتمالاً از Huawei Watch GT 5 و Watch D 2. Watch D2 رونمایی خواهد کرد. اما یکی از مهم ترین محصولات این رویداد که انتظار می رود توجه بسیاری را به خود جلب کند تبلت […]

هواوی در حال آماده شدن برای برگزاری یک رویداد بزرگ در روز پنجشنبه ۱۹ سپتامبر است که در طی آن احتمالاً از Huawei Watch GT 5 و Watch D 2. Watch D2 رونمایی خواهد کرد. اما یکی از مهم ترین محصولات این رویداد که انتظار می رود توجه بسیاری را به خود جلب کند تبلت «Huawei Mate Pad Pro 12.2 (Model 2024)» است که اوایل مرداد ماه در چین ارائه شد و اکنون آماده عرضه است. به بازار عرضه شد. در بازارهای جهانی عرضه شد.

یکی از ویژگی های برجسته این تبلت، نمایشگر دو لایه Tandem است که مخصوص MatePad Pro 12.2 (مدل 2024) طراحی شده است. این صفحه نمایش با روشنایی بالا (تا 2000 نیت) و عمر طولانی تر (سه برابر بیشتر از OLED های معمولی) و همچنین 33 درصد انرژی کمتری مصرف می کند.

صفحه نمایش PaperMatte یکی از نوآوری های مهم این تبلت است که بازتاب و بازتاب صفحه نمایش را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد (تا 60 درصد) و تجربه نوشتن روی کاغذ واقعی را با استفاده از قلم M-Pencil Huawei شبیه سازی می کند. این ویژگی یک مزیت بزرگ برای طراحان دیجیتال و هنرمندانی است که به دنبال تجربه طبیعی تری هنگام نوشتن و طراحی هستند. علاوه بر این، با نرخ تجدید 144 هرتز، صفحه نمایش تبلت بسیار سریع و پاسخگو است و به شما این امکان را می دهد تا به راحتی و بدون تاخیر روی صفحه نمایش بکشید.

یکی از اپلیکیشن های کلیدی این تبلت برای طراحان، اپلیکیشن هوآوی GoPaint است که ابزارها و قابلیت های زیادی را برای طراحی و نقاشی دیجیتال ارائه می دهد و به کاربران اجازه می دهد تا به صورت حرفه ای آثار هنری خلق کنند. این تبلت همچنین دارای یک پوشش صفحه کلید است که می تواند زاویه صفحه نمایش را تنظیم کند. به گونه ای که به راحتی می توان آن را در زاویه مناسب طرح قرار داد و یا به عنوان تبلت استاندارد از آن استفاده کرد.

اما MatePad Pro 12.2 (مدل 2024) تنها محصول جدید هواوی در این رویداد نخواهد بود. این شرکت تبلت دیگری با نام «Mitpad 12X» را نیز معرفی خواهد کرد. هنوز اطلاعات دقیقی از این مدل در دسترس نیست، اما طبق شایعات ممکن است MatePad Air (2024) نیز ارائه شود.

با نزدیک شدن به تاریخ رویداد، انتظار می رود جزئیات بیشتری از این محصولات فاش شود. اما بدون شک Matepad Pro 12.2 با نمایشگر جدید و امکانات پیشرفته خود می تواند یکی از محصولات جذاب و محبوب در بازارهای جهانی باشد. برای اطلاعات بیشتر و جزئیات بیشتر باید منتظر باشیم تا روز پنجشنبه هوآوی این تبلت ها و ساعت های هوشمند جدید را به طور رسمی معرفی کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=365104

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.