افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

عرضه جدید خودروهای وارداتی آغاز شد + جزئیات – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 276466
عرضه جدید خودروهای وارداتی آغاز شد + جزئیات – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، عرضه جدید خودروهای وارداتی برای متقاضیان اسفند 1401 از امروز دوشنبه 16 خرداد آغاز و تا چهارشنبه 18 خرداد ادامه دارد. بر اساس شرایط جدید سامانه، متقاضیان می توانند 3 خودرو را انتخاب کنند و در صورت تعیین خودرو، دیگر امکان کنسل یا تعویض خودرو را ندارند و در صورت تکمیل […]

به گزارش خبرنگار مهر، عرضه جدید خودروهای وارداتی برای متقاضیان اسفند 1401 از امروز دوشنبه 16 خرداد آغاز و تا چهارشنبه 18 خرداد ادامه دارد. بر اساس شرایط جدید سامانه، متقاضیان می توانند 3 خودرو را انتخاب کنند و در صورت تعیین خودرو، دیگر امکان کنسل یا تعویض خودرو را ندارند و در صورت تکمیل نشدن پرداخت، متقاضی از ثبت نام خارج می شود. از لیست سیستم یکپارچه

در اطلاعیه سامانه یکپارچه آمده است: با اطلاع متقاضیان سامانه عرضه یکپارچه خودروهای وارداتی که در اسفند ماه 1300 ثبت نام کرده و اولویت آنها مشخص شده است، سامانه از روز دوشنبه مورخ 03/07/1303 صرفاً اقدام به انتخاب خودروهای مشروح در جدول زیر خواهد کرد. تا ساعت 23:59 روز چهارشنبه 03/09/1403 موجود است.

در این مرحله، متقاضیان ممکن است سه گزینه از سبد محصولات آگهی شده در زیر داشته باشند، اما در صورت تخصیص هر یک از سه گزینه (با توجه اولویت متقاضی و ظرفیت خودروی انتخابی) در مراحل زیر امکان لغو سفارش و تعویض خودرو وجود ندارد. بنابراین پس از تخصیص خودرو و تماس با شرکت تامین کننده، در صورت عدم پرداخت، متقاضی از لیست سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی حذف می شود. به هیچ وجه در این مرحله ثبت نام جدیدی صورت نگرفته و انتخاب خودرو در سامانه فقط برای ثبت نام کنندگان مرحله اولی است که در اسفند ماه 1401 حساب خود را قفل کرده اند. چنگال ها

الف- خودروهای با قیمت ثابت در مبادی ورودی:

جدول شماره 1: محاسبه قیمت نهایی فروش خودروهای وارداتی در مبادی ورودی واحد: دستگاه/ریال

توجه: قیمت درج شده در جدول شماره 1 قیمت نهایی در مبادی ورودی به اضافه هزینه های قانونی و هزینه های پس از ارسال می باشد مانند: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه شماره گذاری، اسقاط خودروهای فرسوده، باربری و غیره. . با قیمت های قبلی هستن اضافه می شود واردکنندگان می توانند با رعایت ضوابط اجرایی قانون حمایت از مصرف کننده خودرو نسبت به دریافت و تحویل خودرو در زمان مقرر اقدام کنند.

ب- خودروهای با قیمت علی الحساب در مبادی ورودی:

جدول شماره 2- برآورد قیمت محاسباتی فروش علی چک از نظر واحد ورودی: ریال/دستگاه

عرضه جدید خودروهای وارداتی آغاز شد + جزئیات

تبصره 1- قیمت اعلامی علی الحساب، قیمت در مبادی ورودی و هزینه های قانونی و هزینه های پس از ارسال از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، هزینه شماره گذاری، اسقاط خودروهای فرسوده، کرایه حمل و نقل و غیره هنگام صدور قبض قطعی. . ، قیمت های نهایی و مصوب می باشد. واردکنندگان می توانند پس از تماس اولیه و دریافت 50 درصد قیمت فاکتور نسبت به عقد قرارداد با متقاضی اقدام کنند.

تبصره 2- قیمت نهایی خودروهای مذکور پس از ارائه کلیه اسناد و مدارک مثبته و بر اساس آخرین قوانین و مقررات تعیین و در سامانه بارگذاری خواهد شد.

تبصره 3- در صورت عدم واریز وجه در هیچ یک از مراحل فوق و حداکثر تا 5 روز پس از فراخوان، انصراف از طرح تلقی شده و متقاضی از سامانه اولویت خودروهای وارداتی حذف خواهد شد.

تبصره 4- کلیه شرکتهای واردکننده موظفند در خصوص تحویل خودرو و دریافت وجه از مشتریان بر اساس آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو اقدام کنند.

تبصره 5: در این مرحله تخصیص خودرو بر اساس رتبه ثبت نام قبلی متقاضی و اولویت انتخاب خودرو انجام می شود.

تبصره 6- آن دسته از ثبت نام کنندگان خودروهای وارداتی که در مراحل قبلی اقدام به انتخاب خودرو کرده اند و گزینه عدم واگذاری را در پرتال خود مشاهده می کنند، در این مرحله نسبت به خودروهای ارائه شده در جداول قبلی، باید نسبت به انتخاب خودروی جدید اقدام کنند.

تبصره 7- اطلاعات کلیه متقاضیان مرتبط با این طرح مطابق ماده 19 آیین نامه اجرایی ماده 14 الحاقیه قانون مبارزه. پول شویی و طرح مالیات بر عایدی سرمایه در اختیار نهادهای مربوطه می باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=276466

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.