افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

عربشاهی: پرسپولیس خوب ریکاوری نکرد/ خوابیدن در باد دربی را قبول ندارم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 382114
عربشاهی: پرسپولیس خوب ریکاوری نکرد/ خوابیدن در باد دربی را قبول ندارم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است این تیم از نظر بدنی خسته شده بود. پرسپولیس شب گذشته (دوشنبه) در هفته دوم لیگ برتر آسیا با نتیجه یک بر یک مغلوب پاختاکور شد. ضیا عربشاهی بازیکن سابق پرسپولیس در گفت وگو با ایسنا درباره این تساوی خانگی گفت: فکر می کنم پرسپولیس برای این دیدار ریکاوری خوبی […]

بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است این تیم از نظر بدنی خسته شده بود.

پرسپولیس شب گذشته (دوشنبه) در هفته دوم لیگ برتر آسیا با نتیجه یک بر یک مغلوب پاختاکور شد.

ضیا عربشاهی بازیکن سابق پرسپولیس در گفت وگو با ایسنا درباره این تساوی خانگی گفت: فکر می کنم پرسپولیس برای این دیدار ریکاوری خوبی نداشت. البته این را هم بگویم که این تیم نباید به 11 نفر وابسته باشد. پرسپولیس چند روز پیش در دربی بازی فشرده ای انجام داد و در آن بازی همان بازیکنانی که مقابل پاختاکور بازی کردند نیز حضور داشتند که نباید اینطور باشد.

وی ادامه داد: پرسپولیس خیلی زود گل زد اما متاسفانه به همان دلیلی که گفتم بازیکنان از نظر بدنی خسته شده بودند. تیم ازبکستانی در نیمه دوم برتری عددی نسبت به پرسپولیس داشت و فکر می کنم همان بازیکنانی که در 20 دقیقه آخر وارد زمین شدند باید از ابتدا بازی می کردند.

عربشاهی افزود: این نظر را ندارم چون بازیکنان پرسپولیس کم تجربه نیستند. البته گفتم اگر من جای گاریدو بودم بازیکنان را در زمین تعویض می کردم چون از نظر بدنی ضعیف بودند. باید در تیم رقابت وجود داشته باشد و سرمربی این تفکر را ایجاد کند. می توانستیم این بازی را ببریم.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره ادامه لیگ برتر برای این تیم توضیح داد: پرسپولیس بازیکنان بسیار خوبی برای قهرمانی دارد. باید این دیدار را فراموش کنیم و برای ادامه لیگ آماده شویم. مهاجم جدید این تیم (ژوآئو) نشان داد که فوتبال را خوب می شناسد. نیمکت قدرتمندی هم داریم.

وی درباره دیدار مقابل چادرملو در لیگ برتر گفت: چادرملو تیم جدیدی است که می خواهد ارزش خود را مقابل پرسپولیس ثابت کند. در این بازی باید از بالا پرس کنیم و مستقیم بازی نکنیم. اجازه ندهیم این تیم با 18 سرعت بازی کند. حتی اگر گل هم بزنیم اشباع نشده ایم و سعی می کنیم برای گل های بعدی 3 امتیاز بگیریم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)