افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

عربشاهی: رفتار ساپینتو عادی نیست. او نقش پررنگی در شکست استقلال داشت.

  • کد خبر : 19137

کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رفتار ساپینتو عادی نیست و در کنار زمین هر کاری می خواهد انجام می دهد. ضیا عربشاهی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره پیروزی پرسپولیس در دربی صدم گفت: هر دو تیم دربی را خیلی خوب شروع کردند و سعی کردند بازی را از خط دفاع متوقف […]

کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رفتار ساپینتو عادی نیست و در کنار زمین هر کاری می خواهد انجام می دهد.

ضیا عربشاهی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره پیروزی پرسپولیس در دربی صدم گفت: هر دو تیم دربی را خیلی خوب شروع کردند و سعی کردند بازی را از خط دفاع متوقف کنند اما در این شرایط علیرضا بیرانوند نقش پررنگی داشت و با پاي پرسپوليس او پرسپوليس را نجات داد. نعمت بزرگی برای پرسپولیس است و باید قدر آن را بدانیم.

وی ادامه داد: بیرانوند بعد از جام جهانی خیلی بهتر با پا بازی کرده و این به رشد او کمک کرده است. استقلالی ها نتوانستند خوب پرس کنند و به همین دلیل نیمی از زمین را از دست دادند و بازی را واگذار کردند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همیشه گفته ام استقلال در عمق دفاع مشکل جدی دارد و خوشبختانه در این دیدار پرسپولیس از نقاط ضعف حریف به بهترین نحو استفاده کرد و توانست پیروز شود. اگر کمی باهوش تر بودیم می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

وی تصریح کرد: این سه امتیاز قهرمانی را برای ما بسیار آسان کرد و امیدوارم در بازی های بعدی پیروز شویم تا با کوچکترین اشتباه تیم سپاهان به بالای جدول برگردیم. شدنی است و تا آخرین ثانیه نباید ناامید شویم.

عربشاهی در خصوص اینکه چه کسی را بهترین بازیکن پرسپولیس می دانست، گفت: به نظر من وحید امیری بهترین بازیکن پرسپولیس در دیدار مقابل استقلال بود. او در خدمت تیم بود و در تمام نبردهای تن به تن پیروز شد و توانست در تمام صحنه ها موثر باشد. زندگی سالم رمز موفقیت این بازیکن است.

وی با انتقاد از عملکرد دانیال اسماعیلی فر گفت: او 50 درصد عملکرد خود در سپاهان را در پرسپولیس نشان نداد و نباید بی دلیل از بازیکنی تعریف کرد. دانیال در پرسپولیس کار مهمی انجام نداد و باید بداند که اگر توانسته چند پاس گل بدهد به خاطر کار تیمی بوده است.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: از نظر من رامین رضاییان بهترین بازیکن این پست است. او در فاز هجومی بی رقیب است و برای هر تیمی نعمت است. دلیل جدایی آنها را نمی دانم و امیدوارم اسماعیلی فرد بتواند انتظارات را برآورده کند.

عربشاهی درباره اعتراضات ساپینتو در پایان دربی گفت: از زمانی که بازیکن بود سر و صدای زیادی داشت و متاسفانه رفتارش اصلا عادی نیست. ساپینتو اعتماد به نفس بازیکنانش را از بین برد و نقش پررنگی در شکست استقلال داشت.

وی با گلایه از رفتار فوتبالیست ها و مربیان ایرانی گفت: متاسفم هر تیمی که امروز می بازد داور را مقصر می داند و به او می گوید چه می خواهد. در زمان ما اگرچه دربی ها جذابیت بیشتری داشت، اما همه با هم دوست بودیم و هیچکس را مقصر ناکامی هایمان نمی دانستیم.

عربشاهی تاکید کرد: مقصر همه این اتفاقات به گردن مدیران تیم هاست چرا که باید بندهایی در قرارداد بازیکنان و مربیان بگذارند تا هیچکس حق گفتن نداشته باشد. داوران ما به قدری تحت فشار هستند که بهتر است به خودمان اجازه ندهیم به آنها بی احترامی کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19137

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.