افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

عربشاهی: درصد خطاهای بازیکنان پرسپولیس افزایش یافته است. با هواداران جشن قهرمانی خواهیم گرفت – پرسپولیس نیوز.

  • کد خبر : 260863
عربشاهی: درصد خطاهای بازیکنان پرسپولیس افزایش یافته است.  با هواداران جشن قهرمانی خواهیم گرفت – پرسپولیس نیوز.

پیکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نساجی تیمی ریشه دار است و امتیاز گرفتن از آنها در قائم شهر سخت بود. ضیا عربشاهی در گفت وگو با میزان، درباره برتری تیم پرسپولیس مقابل نساجی مازندران در دیدار رفت بیست و ششم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: خدا را شکر بازی خوبی بود و توانستیم 3 امتیاز […]

پیکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نساجی تیمی ریشه دار است و امتیاز گرفتن از آنها در قائم شهر سخت بود.

ضیا عربشاهی در گفت وگو با میزان، درباره برتری تیم پرسپولیس مقابل نساجی مازندران در دیدار رفت بیست و ششم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: خدا را شکر بازی خوبی بود و توانستیم 3 امتیاز ارزشمند این دیدار را به دست آوریم. اورونوف یک مهاجم 6 نفره برای پرسپولیس است و در این دیدار کار بزرگی انجام داد.

وی ادامه داد: نساجی تیمی ریشه دار است و امتیاز گرفتن از آنها در قائم شهر کار هیچ تیمی نیست اما خدا را شکر توانستیم با عملکرد ارونوف 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم. بازیکنان پرسپولیس در این دیدار محتاطانه بازی کردند و اگر اورونوف نبود می توانستیم امتیاز این دیدار را از دست بدهیم. درصد خطاهای بازیکنان پرسپولیس افزایش یافته است که اخراج سروش رفیعی مهم ترین آن بود. رقابت ها رو به پایان است و بازیکنان با استرس به کار خود ادامه می دهند و همین باعث می شود عملکرد خوبی در زمین نداشته باشند.

*بازیکنان پرسپولیس باید آرامش خود را حفظ کنند و هوشمندانه رفتار کنند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره اخراج بازیکنان در 2 دیدار اخیر اظهار کرد: در دیدار مقابل سپاهان عالیشاه کارت قرمز گرفت و خیلی راحت از زمین اخراج شد و سروش رفیعی در دیدار مقابل نساجی هم همین کار را کرد. این اشتباهات باعث می شود که این تیم بازیکنان اصلی خود را برای دیدارهای سرنوشت ساز لیگ در اختیار نداشته باشد. این مشکل قطعا در آینده گریبان تیم را خواهد گرفت و بازیکنان باید آرامش خود را حفظ کنند و هوشمندانه عمل کنند چرا که حریفان به دنبال همین هستند تا از فشار روی بازیکنان استفاده کنند و باعث اخراج آنها شوند.

عربشاهی مدعی شد که برخی از بازیکنان خوب کار نکردند و گفت: اسمار در این بازی تیم را به خوبی هدایت کرد و تیم خوبی را وارد زمین کرد اما برخی از بازیکنان به اندازه کافی تلاش نکردند و باید به نحوی جبران کنند تا بهترین نتیجه را بگیرند. در 4 بازی باقی مانده برای پیروزی. سینا اسدبیگی بازیکن و پدیده جوان پرسپولیس است و قطعا آینده خوبی خواهد داشت و از او زیاد خواهیم شنید چون در آکادمی سرخ بزرگ شده است. در 3 بازی اخیر تاثیر او را در حملات قرمزها دیدیم و در بازی با نساجی پاس فوق العاده ای را به اورونوف زد تا تیمش پیش بیفتد. اورونوف ناجی پرسپولیس و رفیعی بود. اگر او نبود شاگردان عثمر به سختی به قائم شهر گل می زدند. اورونوف بهترین خرید تجاری قرمزپوشان بود.

* تا پایان فصل 4 بازی سخت و حساس خواهیم داشت.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان درباره دیدار پیش رو قرمزها و هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر گفت: هوادار تیم خوبی است و هر نتیجه ای را که در گذشته مقابل آنها گرفتیم باید با تمام قدرت فراموش کنیم و آنالیز نقاط ضعف حریف، در تمرینات باید روحیه و انگیزه را به قرمزها تزریق کنند، زیرا تا پایان فصل 4 دیدار سخت و حساس خواهیم داشت و از آنجایی که استقلال قطعا شکست خواهد خورد. ما باید از فرصت استفاده کنیم و به اوج برسیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)