افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

عربستان میزبان مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 141647
عربستان میزبان مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود – پرسپولیس نیوز

فدراسیون فوتبال عربستان میزبان مسابقات نهایی لیگ قهرمانان نخبگان آسیا برای دو فصل آینده خواهد بود. کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) که اخیراً مسابقات باشگاهی خود را از سال 2024 با حضور 76 تیم در سه سطح مختلف، یعنی سطح اول به نام لیگ قهرمانان نخبگان آسیا (لیگ قهرمانان آسیا) به صورت رسمی اعلام کرده بود. […]

فدراسیون فوتبال عربستان میزبان مسابقات نهایی لیگ قهرمانان نخبگان آسیا برای دو فصل آینده خواهد بود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) که اخیراً مسابقات باشگاهی خود را از سال 2024 با حضور 76 تیم در سه سطح مختلف، یعنی سطح اول به نام لیگ قهرمانان نخبگان آسیا (لیگ قهرمانان آسیا) به صورت رسمی اعلام کرده بود. لیگ قهرمانان آسیا میزبان دو (لیگ قهرمانان آسیا 2) و دسته سوم به نام لیگ چالش آسیا (لیگ چالش AFC) خواهد بود، اکنون اعلام شده است که مرحله نهایی لیگ برتر قهرمانان آسیا در عربستان سعودی برگزار می شود. .

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) امروز (جمعه) فدراسیون فوتبال عربستان سعودی (SAFF) را به عنوان میزبان فینال لیگ قهرمانان آسیا برای فصل های 2024-25 و 2025-26 تایید کرد. در این مسابقات 24 باشگاه برتر قاره آسیا به دو لیگ 12 تیمی در منطقه غرب و شرق تقسیم می شوند که در قالب مسابقات لیگ و دیدارهای خانگی و خارج از خانه برای راهیابی به دور رفت به مصاف یکدیگر خواهند رفت. از 16 که در نهایت از آنجا 8 تیم به مرحله نهایی راه خواهند یافت.

بر اساس اصلاحات، مرحله نهایی لیگ قهرمانان نخبگان آسیا شامل یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال در یک بازی در عربستان سعودی برگزار می شود. نبردهای سرنوشت ساز مرحله نهایی لیگ قهرمانان نخبگان آسیا فصل 2024-25 قرار است از 25 آوریل تا 4 مه 2025 (5 تا 14 اردیبهشت 1404) برگزار شود و قهرمان بزرگترین جایزه را از آن خود کند. تاریخ. به قهرمان آسیا تعلق گرفت که 12 میلیون دلار پاداش است

پاداش مالی قهرمان لیگ قهرمانان آسیا سه برابر پاداش 4 میلیون دلاری است که قهرمان لیگ قهرمانان آسیا در این فصل دریافت می کند. به همین ترتیب، جایزه فینالیست بازنده لیگ قهرمانان آسیا سه برابر شده و به ۶ میلیون دلار خواهد رسید، در حالی که نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا ۲ میلیون دلار دریافت خواهد کرد.

در 12 سپتامبر 2023، کنفدراسیون فوتبال آسیا از تمام انجمن های عضو خود دعوت کرد تا علاقه خود را برای میزبانی فینال لیگ قهرمانان آسیا حداقل برای دو فصل، از فصل 2024-25، ارائه دهند. پس از آن، دو عضو ارشد کنفدراسیون فوتبال آسیا، اتحادیه فوتبال عراق و فدراسیون فوتبال عربستان، پیشنهادات خود را برای میزبانی مسابقات قبل از مهلت 15 اکتبر 2023 ارائه کردند.

پس از ارزیابی زیرساخت‌ها و نیازهای اقامتی و همچنین سایر جنبه‌های عملیاتی کلیدی لازم برای میزبانی یک تورنمنت متناسب با اعتبار و جایگاه رقابت‌های باشگاهی برتر قاره که به تازگی اصلاح شده است، فدراسیون فوتبال عربستان به عنوان میزبان نهایی انتخاب شد.

با توجه به درخواست میزبانی ارائه شده، فدراسیون فوتبال عربستان نیز به طور موقت حق میزبانی برای سه فصل آینده یعنی از فصل 2026-27 تا 2028-2929 را با توجه به عملکرد AFC از عملکرد فوتبال عربستان سعودی دریافت می کند. فدراسیون. در دو فصل اول و مطابق با الزامات. برگزاری کلی مسابقات AFC نیز با در نظر گرفتن نیازهای فزاینده هر فصل و همچنین هرگونه درخواست میزبانی دریافتی از سایر فدراسیون های عضو AFC اعطا شد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)