افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 4 October , 2024
0

عراقچی به سوریه می رود

  • کد خبر : 385381
عراقچی به سوریه می رود

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز; سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان پس از سفر به بیروت برای ادامه رایزنی های منطقه ای خود در خصوص بحران غزه و لبنان عازم دمشق پایتخت سوریه می شود. بیشتر بخوانید: عراقچی با نخست وزیر لبنان دیدار کرد عراقچی ظهر امروز به سوریه سفر می کند و فردا […]

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز; سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان پس از سفر به بیروت برای ادامه رایزنی های منطقه ای خود در خصوص بحران غزه و لبنان عازم دمشق پایتخت سوریه می شود.

بیشتر بخوانید:

عراقچی با نخست وزیر لبنان دیدار کرد

عراقچی ظهر امروز به سوریه سفر می کند و فردا با بسام صباغ همتای سوری خود دیدار خواهد کرد.

وزیر امور خارجه ایران صبح امروز برای دیدار و گفتگو با مقامات لبنانی وارد بیروت شد. وی در بدو ورود به لبنان از سفارت ایران در لبنان بازدید و با کاردار و همکاران سفارت کشورمان دیدار و گفتگو کرد و در جریان آخرین تحولات لبنان قرار گرفت.

وزیر امور خارجه همچنین با نجیب میقاتی نخست وزیر لبنان و نبیه بری رئیس پارلمان این کشور دیدار و گفتگو کرد.

عراقچی در ادامه درباره رایزنی های خود در بیروت به خبرنگاران لبنانی گفت: امروز رایزنی های بسیار خوب و مفیدی با جناب آقای میقاتی نخست وزیر محترم و آقای نبیه بری رئیس مجلس لبنان داشتم و گفتگوهای بسیار خوبی داشتند. تبادل نظر بسیار خوبی در مورد وقایع اخیر در لبنان صورت گرفت.

وی افزود: در این دیدارها تاکید کردم که ایران با لبنان است و با لبنان خواهد ماند. ایران در کنار مقاومت است و در کنار مقاومت خواهد ماند و مطمئن هستیم که جنایات رژیم صهیونیستی مانند گذشته شکست خواهد خورد و ملت لبنان پیروز خواهد شد.

عراقچی همچنین تصریح کرد: حضور من در بیروت در این شرایط سخت و در حالی که رژیم صهیونیستی هر شب و در هر لحظه بیروت را بمباران می کند، نشانه آن است که جمهوری اسلامی ایران به حمایت قاطعانه از حزب الله و حمایت از شیعیان و مردم از لبنان ادامه خواهد داد. . ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=385381

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.