افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

عراقچی: برجام فرصتی ویژه برای تقویت چندجانبه گرایی در سیاست خارجی ایران است

  • کد خبر : 405168
عراقچی: برجام فرصتی ویژه برای تقویت چندجانبه گرایی در سیاست خارجی ایران است

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: برجام فرصتی ویژه و مهم برای تقویت چندجانبه گرایی در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است. به گزارش ایسنا، سید عباس عراقچی با اشاره به برگزاری نشست بررسی همکاری های مشترک جمهوری اسلامی ایران و کشورهای عضو برجام به ریاست رئیس جمهور در مقاله ای در این […]

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: برجام فرصتی ویژه و مهم برای تقویت چندجانبه گرایی در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش ایسنا، سید عباس عراقچی با اشاره به برگزاری نشست بررسی همکاری های مشترک جمهوری اسلامی ایران و کشورهای عضو برجام به ریاست رئیس جمهور در مقاله ای در این باره نوشت: در جلسه بررسی همکاری های مشترک جمهوری اسلامی ایران و کشورهای عضو برجام. همکاری مشترک ایران و کشورهای بریکس به ریاست دکتر رئیس جمهور و با حضور تعدادی از همکارانم در دولت از جمله رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای راه و شهرسازی، نفت، ارتباطات و اطلاعات فناوری، صنعت، رئیس کل بانک مرکزی، دبیر شورای عالی امنیت ملی و معاون سیاسی ریاست جمهوری شرکت کردند.

وی افزود: راهکارهای رفع مشکلات و موانع و تسریع در اجرا و پیشبرد تفاهم ها، توافقات و پروژه های مشترک بین کشورمان و اعضای بریکس به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تبادل نظر شد.

با بیان اینکه برجام فرصتی ویژه و مهم برای تقویت چندجانبه گرایی در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است و از سوی دیگر کشورمان با بهره مندی از امکانات بی شمار اقتصادی می تواند شریکی قابل اعتماد و راهبردی برای همه اعضای این گروه باشد. منافع و توانمندی های ژئوپلیتیکی پس از اتمام دور پنجم سفر از طریق کشورهای منطقه و بازگشت به تهران، با حضور رئیس جمهور و هیئت عالی رتبه جمهوری اسلامی عازم شهر کازان روسیه می شویم. ایران

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405168

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.